Елементи, в яких автор: "Дубасенюк, О. А."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 288.

Стаття

Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2024) Авторитет педагога як чинник особистісного зростання учнів загальноосвітніх та професійних закладів освіти. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців економічного та технічного профілю у ЗФПО: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 грудня 2023 р.), м. Київ. с. 33-35.

Дубасенюк, О. А. (2024) Медіаосвітні технології підготовки майбутніх педагогів початкових класів у закладах вищої освіти. Плекаємо особистість : наук.-метод. альманах (7). с. 67-71.

Дубасенюк, О. А. (2024) Наука як рушійна сила суспільного розвитку та науково-технічного прогресу. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 124-126.

Дубасенюк, О. А. (2024) Підготовка майбутніх фахівців зво на засадах компетентнісного підходу в умовах сучасних воєнно-політичних викликів. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців економічного та технічного профілю у ЗФПО: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 грудня 2023 р.), м. Київ. с. 128-129.

Дубасенюк, О. А. (2023) В.О. Сухомлинський – педагог-дослідник, захисник дитинства (до 105 річниці з дня народження). Відповідальне батьківство ХХІ століття : зб. наук. праць за матер. ІІІ науково-методичного онлайн-семінару з міжнародною участю. с. 70-75.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2023) Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (113). с. 52-63. ISSN 2663-6387

Новіцька, Вікторія, Дубасенюк, О. А. (2023) Зарубіжний досвід розвитку медіаосвіти у закладах середньої та вищої освіти. Креативна педагогіка (16). с. 126-132.

Дубасенюк, О. А. (2023) Людиноцентристський підхід до формування професійної компетентності й особистості майбутнього педагога у закладах вищої освіти. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій. с. 18-23.

Куліковська, Н., Дубасенюк, О. А. (2023) Педагогічні умови екологічного виховання учнів початкової школи на заняттях групи продовженого дня. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 34-38.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Марченко, Г. В. (2023) Перспективні напрями розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти України процесу. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики [Електронний ресурс]: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня 2023 р., 1. с. 312-316.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2023) Становлення «Я»-концепції майбутнього вчителя початкової школи у контексті міжособистісної взаємодії. Нові технології навчання (97). с. 58-64.

Дубасенюк, О. А. (2023) Сучасні моделі формування професійної компетентності педагога: структура та практика реалізації. Проблеми та перспективи розвитку сучасної освіти в умовах транснаціональних інноваційних змін: Збірник матеріалів ХХVІІ Міжнародної науково-теоретичної конференції. с. 35-38.

Умінська, О., Дубасенюк, О. А. (2023) Термінологічний аналіз поняття "педагогічна майстерність". Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 71-76.

Дубасенюк, О. А. (2023) Технологічний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів у наукових працях членів ГО АМСКП «Полісся». Креативна педагогіка (16). с. 36-42.

Дубасенюк, О. А. (2023) Технологічний підхід до формування професійної майстерності майбутніх педагогів у сфері виховної роботи. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій. с. 119-122.

Дубасенюк, О. А., Антонов, О. В. (2023) Упровадження ідей української ментальності у досвіді видатного педагога А. С. Макаренка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (115). с. 5-12. ISSN 2663-6387

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2023) Формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти засобами педагогічного проектування. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2 (126). с. 141-151. ISSN 2414-9799

Дубасенюк, О. А. (2023) Цифровізація вищої освіти: сучасні виклики, ризики, досвід. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузей сучасної освіти, науки і практики [Електронний ресурс]: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня 2023 р., 1. с. 307-311.

Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2022) Соціально-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя в умовах освітніх змін. Освіта і соціальна робота як ресурси розвитку особистості й суспільства: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. с. 61-64.

Дубасенюк, О. А. (2022) Партнерська взаємодія як чинник консолідації творчих пошуків молодих науковців в умовах сталого розвитку. Теоретико-практичні засади партнерської взаємодії соціономічної та освітньої сфер: зб. наук. праць за матер. міжрегіонального науково-методичного онлайн-семінару (Хмельницький, 26 квітня 2022 р.). с. 72-80.

Дубасенюк, О. А. (2022) Партнерська взаємодія як базова складова комунікативної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. с. 17-24. ISSN 2227-2844

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2022) Study of the readiness of the prospective primary school teachers to work with intellectually gifted pupils. Освітня аналітика України, 21 (5). с. 92-105. ISSN 2617-8532

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2022) The research into acme-features of productive scientific and pedagogical activity of higher education institutions teachers. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (108). с. 88-95. ISSN 2663-6387

Дубасенюк, О. А., Антонов, О. В., Borawska, I. (2022) Theoretical and Research Aspects of the Problem of Improving the Personal and Professional Sphere in the Teacher's Pedagogical Activity. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (109). с. 212-220. ISSN 2663-6387

Дубасенюк, О. А. (2022) Акмеологічні засади розвитку дослідницької компетентності здобувачів PHD у сфері педагогічної науки. Збірник наукових праць викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка: Матеріали наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки.

Куліковська, Н. В., Дубасенюк, О. А. (2022) Активізація англійського словникового запасу учнів початкової школи під час проведення занять з екологічного виховання у групі продовженого дня. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2022) Готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з різними категоріями дорослих у ситуації воєнного стану. Професійна підготовка фахівців соціальної сфери: надбання, проблеми, перспективи: Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції конференції (м. Хмельницький, 27-28 жовтня 2022 року). с. 176-181.

Дубасенюк, О. А. (2022) Діяльнісні засади підготовки майбутніх учителів у напряму педагогізації відповідального батьківства. Відповідальне батьківство ХХІ століття : зб. наук. праць за матер. ІІ науково-методичного онлайн-семінару з міжнародною участю (Хмельницький, 15 вересня 2022 р.). с. 55-60.

Дубасенюк, О. А. (2022) Концептуальні засади виховної діяльності викладача вищої школи. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті (4). с. 78-82. ISSN 2708-4809

Сидорчук, Н. Г., Дубасенюк, О. А. (2022) Наукові засади вдосконалення особистості майбутнього педагога та його готовності до морального виховання учнів початкової школи. Нові технології навчання (96). с. 60-67. ISSN 2710-3579

Дубасенюк, О. А. (2022) Педагогічні умови розроблення варіативних навчальних курсів для здобувачів вищої освіти у закладах вищої освіти. Стан, проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 2 серпня 2022 р.). с. 6-8.

Дубасенюк, О. А. (2022) Педагогічні умови формування ціннісно-моральних орієнтацій здобувачів освіти в умовах освітніх змін. Актуальні проблеми формування ціннісно-моральних орієнтацій здобувачів освіти як детермінанта освітньої діяльності закладів фахової передвищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 19-22.

Дубасенюк, О. А. (2022) Сучасні вимоги до формування професійної компетентності здобувачів вищої педагогічної освіти. Формування компетентного фахівця в інноваційному освітньому середовищі України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (13). с. 38-43.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2022) Сучасні тенденції впровадження інформаційних технологій у процес підготовки майбутніх педагогів: досвід та перспективи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць (65). с. 20-30. ISSN 2412-1142

Дубасенюк, О. А., Марченко, Г. В. (2022) Сучасні теорії медіаосвіти: реалії та перспективи. Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. с. 175-177.

Андросович, Н. С., Дубасенюк, О. А. (2022) Формування моральних якостей учнів початкової школи (досвід Павлиської середньої школи) як педагогічна проблема. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць, Ч.2. с. 134-138.

Самойленко, О. А., Дубасенюк, О. А. (2021) Ensuring quality of life by means of adult education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (104). с. 50-58. ISSN 2663-6387

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2021) Modern requirements for building an effective system of higher professional education. Актуальні проблеми вищої професійної освіти: збірник наукових праць / за загальною редакцією Л.В. Барановської. с. 83-85.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Ковальчук, Т. Ю. (2021) Study of the peculiarities of forming the creative potential in prospective nurses in the course of professional training. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (104). с. 28-39. ISSN 2663-6387

Дубасенюк, О. А. (2021) Wpływ szkoły naukowej na rozwój kształcenia zawodowego. Edukacja zawodowa i ustawiczna (6). с. 113-127.

Дубасенюк, О. А. (2021) Акме-моделі педагогів-майстрів як еталони для досягнення майбутніми вчителями професійної компетентності. Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної нтернет-конференції (м. Вінниця, 29-30 листопада 2021 р.). с. 12-18.

Дубасенюк, О. А., Мороз, М. О. (2021) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Нові технології навчання (95). с. 48-56. ISSN 2710-3560

Дубасенюк, О. А. (2021) Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів у сфері виховної роботи. Інноваційні виховні технології у теорії і практиці сучасної освіти: зб. матер. наук.-практ. конф. [за заг. редакцією Т. Є. Федорченко, Ю. В. Ївженка]. с. 13-15.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Копетчук, В. А. (2021) Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 36 (2). с. 18-24. ISSN 2311-2409

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2021) Формування комунікативної компетентності учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць (60). с. 211-222. ISSN 412-1142

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Лайчук, А. М. (2020) Experimental verification of pedagogical conditions for training future coach-instructors to develop moral and volitional qualities in pupils from children's and youth sports schools. Professional Pedagogics, 1 (20). с. 167-174. ISSN 2707-3092

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Самойленко, О. А. (2020) Quality of Education – Ukrainian Experience. Didactica Slovenica – Pedagoška obzorja (35). с. 132-146.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Самойленко, О. А. (2020) Quality of education as a necessary condition for effective functioning of the educational system and the development of society: Ukrainian experience. Збірник матеріалів Регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Напрямки та сучасні фактори розвитку професійної компетентності педагога суспільно-гуманітарні аспекти (29 травня 2020 року) / Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післ. с. 62-70.

Дубасенюк, О. А., Марченко, Г. В. (2020) Terminological analysis of the essence of "Media education" concept. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (101). с. 5-15. ISSN 2663-6387

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2020) To the question of building the universal model of the development of world pedagogy and education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). с. 5-14. ISSN 2076-6173

Сидорчук, Н. Г., Дубасенюк, О. А. (2020) Акмеологічне зростання дослідницької компетентності викладачів університету у сфері педагогічної освіти. Нові технології навчання: зб. наук. праць (94). с. 306-313.

Дубасенюк, О. А. (2020) Наукові передумови міжнародної україно-польської співпраці у сфері педагогічної освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». (84). с. 131-137.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2020) Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми)., 1. с. 217-222.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2020) Перспективні напрямки підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. Нові технології навчання: збірник наукових праць / ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". (93). с. 50-57.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2019) Competency Principles of Teacher's Professional Training and Development in the Conditions of European Integration. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). с. 17-25. ISSN 2663-6387

Дубасенюк, О. А., Самойленко, О. А. (2019) Trends in The Development of Adult Education (Second Half of XX – Beginning of XXI Century): European Dimension. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (98). с. 50-59. ISSN 2663-6387

Самойленко, О. А., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2019) Trends of development of adult education in the EU countries. Педагогічний часопис Волині (13). с. 97-104. ISSN 2415-8143

Дубасенюк, О. А. (2019) Методологічні засади наукової діяльності у закладах вищої освіти, реалізовані у наукових працях академіка АМСКП Д.В. Чернілевського. Проблеми освіти: збірник наукових праць (91). с. 135-140.

Дубасенюк, О. А. (2018) А. С. Макаренко - видатний педагог-новатор ХХ століття. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (2 (76)). с. 235-242.

Дубасенюк, О. А. (2018) Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження. Scientific letters of academic society of Mical Baludansky (6 (3)). с. 37-41. ISSN 1338-9432

Дубасенюк, О. А. (2018) Здобутки Житомирської науково-педагогічної школи (до 30-річчя заснування). Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". (90). с. 75-81.

Дубасенюк, О. А. (2018) Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 62-70. ISSN 2076-6173

Дубасенюк, О. А. (2018) Концептуальні та прикладні аспекти ціннісно-морального виховання особистості майбутнього педагога в системі вищої освіти. Проблеми освіти: зб. наук. праць, 1 (88). с. 127-139.

Дубасенюк, О. А. (2018) Основні напрями та здобутки 30-річної діяльності Житомирської науково-педагогічної школи. American journal of fundamental, applied & experimental research. с. 28-33. ISSN 2474-9397

Дубасенюк, О. А. (2018) Підготовка креативного педагога у закладах вищої освіти в умовах магістратури. Створення системи розвитку, саморозвитку та самореалізації творчої обдарованої особистості педагога та ліцеїста в умовах інноваційного закладу освіти: зб. матер. Всеукр. наук-практ.конф.. с. 5-7.

Дубасенюк, О. А. (2018) Розвиток педагогічної освіти у контексті педевтологічних пошуків. Українська полоністика (15). с. 122-129. ISSN 2220-4555

Дубасенюк, О. А. (2018) Розвиток педагогічної освіти у контексті педевтологічних пошуків. Українська полоністика (15). с. 122-129. ISSN 2220-4555

Дубасенюк, О. А. (2018) Становлення і розвиток акме-особистості видатного вченого М.М. Міклухо-Маклая. Сучасні проблеми наукової та духовно-просвітницької діяльності Миклухо-Маклая: Збірник матеріалів Маклаївських читаннь, присвячених 145-річчю переїзду родини Миклух на Малинщину (30 травня 2018 р., м.Малин).. с. 12-16.

Дубасенюк, О. А. (2018) Сучасні моделі професійної підготовки педагогів-андрагогів. Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи. с. 174-180.

Дубасенюк, О. А. (2018) Сучасні тенденції розвитку вищої освіти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні аспекти підготовки фахівців в умовах модернізації освітнього простору»: Зб. наук.праць. ‒ Новоград-Волинський (1). с. 12-21.

Дубасенюк, О. А. (2018) Теоретичні та прикладні аспекти креативної освіти майбутніх учителів. Креативна педагогіка (13). с. 10-18.

Дубасенюк, О. А. (2017) Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки : наук. журнал / за заг. ред. Гладкової В.М. (2). с. 62-69. ISSN 2523-4897

Дубасенюк, О. А. (2017) Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. (1(13)). с. 30-40.

Дубасенюк, О. А. (2017) Особливості структури педагогічної діяльності вчителя у контексті сучасних наукових підходів. Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Серія : Педагогіка (5). с. 18-21.

Дубасенюк, О. А. (2017) Професійна майстерність педагога-вихователя як передумова особистісного зростання учнівської молоді. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 106-111. ISSN 2076-6173

Дубасенюк, О. А. (2016) Актуальність дотримання здорового способу життя суб’єктами освітнього процесу. Дискурс здоров’я в освіті : філософія, педагогіка, антропологія, психологія: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. З міжнародною участю, присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16-17 вересня 2016 р., м. Вінниця) в 3-х томах, 1. с. 146-148.

Дубасенюк, О. А. (2016) Методи науково-педагогічного дослідження у загальній системі методологічного становлення молодих дослідників. Нові технології навчання: наук. метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2 (89). с. 21-26.

Дубасенюк, О. А. (2016) Наукові підходи до освіти дорослих. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 155-167.

Дубасенюк, О. А. (2016) Проблеми педагогізації професійної освіти в умовах ціложиттєвого навчання особистості в контексті ідей академіка І.А. Зязюна. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 32-58.

Дубасенюк, О. А. (2016) Професійно-педагогічна освіта: сучасний вимір. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія. с. 26-67.

Дубасенюк, О. А. (2015) Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти. Проблеми освіти: збірник наукових праць (84). с. 25-30.

Дубасенюк, О. А. (2015) Базові поняття термінологічної системи компетентнісної проблематики професійної підготовки вчителя. Освіта для сучасності = Edukacja dla wspolczesnosci : зб. наук. пр. : у 2 т. /; редкол. : В.Г. Кремень (голова), В.П. Андрущенко, Н.Г. Ничкало, Ф. Шльосек (заст. голови) та ін., 1. с. 526-532.

Дубасенюк, О. А. (2015) Дослідження факторної структури процесу оволодіння виховною майстерністю педагогів в роботі з учнівської молоддю. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). с. 75-81.

Дубасенюк, О. А. (2015) Концептуальні положення педагогічної підготовки майбутніх учителів на засадах полікультурності. Проблеми освіти: Збірник наукових праць (82). с. 80-85.

Дубасенюк, О. А. (2015) Моделювання структури педагогічних умінь з виховної роботи з учнями. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск (85). с. 46-51.

Дубасенюк, О. А. (2015) Наукові засади креативної професійної підготовки майбутнього вчителя. Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи : монографія / за ред. Н. В. Гузій ; Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К.. с. 313-336.

Дубасенюк, О. А. (2015) Освіта дорослих як фактор розвитку особистості і суспільства. Європейський Союз – Україна: освіта дорослих: зб. матеріалів Форуму до Міжнародних днів освіти дорослих в Україні (м. Київ, 4-6 листопада 2014 р.) [колектив авторів] – К.; Ніжин. с. 60-63.

Дубасенюк, О. А. (2015) Особливості роботи з обдарованими дітьми у вищому навчальному закладі за напрямом дизайн. Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск. с. 36-41.

Дубасенюк, О. А. (2015) Проблема сталого розвитку як чинник консолідації творчих пошуків молодих науковців. Українська полоністика (12). с. 16-27. ISSN 2220-4555

Дубасенюк, О. А. (2015) Проблема сталого розвитку як чинник консолідації творчих пошуків молодих науковців. Українська полоністика (12). с. 16-27. ISSN 2220-4555

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2015) Становлення й розвиток університетів центрально-східної Європи як культурно-освітніх та наукових осередків. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка : Серія: Педагогіка (5). с. 3-10.

Дубасенюк, О. А. (2015) Становлення та розвиток акмевершини видатного педагога К.Д. Ушинського. Історико-педагогічний альманах. Випуск 3. Реалізація педагогічних ідей К.Д. Ушинського в освіті сьогодення: збірн. наук. праць молодих дослідн..

Дубасенюк, О. А. (2015) Цілеспрямованість у виховній діяльності педагога: досвід порівняльного дослідження. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал (10). с. 77-85.

Дубасенюк, О. А. (2015) Ціннісно-смислові наукові підходи, що відображають феномен толерантності. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: зб. матер. Міжнарод. наук. теоретич. конф. (1-2 жовтня 2015 р.) / редкол. П.Ю. Саух [та ін.].. с. 305-309.

Дубасенюк, О. А., Місяць, Н. К. (2014) Koncepcje i dokonania pedagogiczne profesor Nelli G. Nyczkało. Wybór artykułów opublikowanych w Polsce. Українська полоністика (11). с. 270-274. ISSN 2220-4555

Дубасенюк, О. А. (2014) Інновації в сучасній освіті. Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник науково-методичних праць. с. 12-28.

Дубасенюк, О. А. (2014) Виявлення закономірностей професійної виховної діяльності педагога загальноосвітнього закладу як чинника особистісного зростання суб’єктів освіти. Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія. с. 249-261.

Дубасенюк, О. А. (2014) Духовно-моральне виховання студентської молоді. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.). с. 78-87.

Дубасенюк, О. А. (2014) Модернізація системи освіти у контексті ідей відомого польського дидакта Ч. Купісевича. Українська полоністика (11). с. 234-244. ISSN 2220-4555

Дубасенюк, О. А. (2014) Професійне самовизначення як чинник формування Я-концепції майбутніх фахівців. Я-концепція академіка Неллі Ничкало у вимірі професійного розвитку особистості. с. 70-77.

Дубасенюк, О. А. (2014) Роль педагогічних знань у професійній підготовці майбутнього вчителя. Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія. с. 15-43.

Дубасенюк, О. А. (2014) Спецкурс з андрагогіки як засіб професійного й особистісного становлення майбутніх магістрів. Андрагогічний вісник. ( 5). с. 96-106.

Дубасенюк, О. А. (2014) Спецкурс з андрагогіки як засіб професійного й особистісного становлення майбутніх магістрів. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання (5). с. 96-106.

Дубасенюк, О. А. (2014) Спільні україно-польські наукові розвідки проблем сталого розвитку як чинник євроінтеграційних трансформацій. Незалежність Республіки Польща, незалежність України – шлях до євроінтеграції: матер. круглого столу. с. 47-48.

Дубасенюк, О. А. (2014) Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету (30). с. 65-73. ISSN 2079-2573

Дубасенюк, О. А. (2014) Теоретичні основи розвитку педагогічної субдисципліни «Методика викладання педагогіки». Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія. с. 317-333.

Дубасенюк, О. А. (2014) Формувальний зміст духовно-моральних цінностей майбутніх учителів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Тематичний випуск «Духовно-моральне виховання молодого покоління. Вітчизняний і зарубіжний досвід» (27). с. 39-44.

Дубасенюк, О. А. (2013) Виявлення закономірностей професійної виховної діяльності педагога загальноосвітнього закладу як чинника особистісного зростання суб’єктів освіти. Нові технології навчання наук-метод зб. (78). с. 107-113.

Дубасенюк, О. А. (2013) Життя наповнене смислом. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал (3(29)). с. 237-247.

Дубасенюк, О. А. (2013) Загальнокультурна компетентність: сутність та наукові підходи. Формування загальнокультурної компетентності майбутніх фахівців. с. 5-10.

Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г., Синиця, М. О. (2013) Использование мультимедийных средств в процессе профессиональной подготовки студентов университета. Стратегические комуникации, теоретические знания и практические навыки в економике, управление проэктами, педагогики, праве, политологии, природопользовании, психологии, медицыне, философии, филологии, социологии, технике, математике, физике, химии. с. 129-231.

Дубасенюк, О. А. (2013) Модернізація системи освіти в Україні в умовах сучасних глобалізацій них процесів. Освітні реформи: місія, дійсність,рефлексія. с. 253-262.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2013) Ноосферна освіта – умова реалізації концепції сталого розвитку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи / за ред. О.А. Дубасенюк: зб. наук. праць. с. 23-29.

Дубасенюк, О. А. (2013) Передумови розвитку андрагогіки як чинника особистісного та професійного зростання дорослого. Андрагогічний вісник. ( 4). с. 26-33.

Дубасенюк, О. А. (2013) Поиски новой образовательной парадигми. Актуальные проблемы педагогической теории и практики. с. 5-11.

Дубасенюк, О. А. (2013) Профессионально-педагогиче-ский аспект здоровья и здорового способа жизни. Акмеология 2013. Методологические и методические проблемы (Вип 22). с. 54-59.

Дубасенюк, О. А. (2013) Развитие педагогических способностей преподавателя вуза как основополагающий фактор повышения его педагогического мастерства. Философия, педагогика и социология в XXI веке : материалы международ. науч. конф. / под общ. ред. проф. О. И. Кирикова, 30. с. 68-77.

Дубасенюк, О. А. (2013) Розвиток творчого потенціалу особистості засобами мистецтва. Креативна педагогіка: наук-метод. журнал (7). с. 52-58.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2013) Синергетичний характер воспитательно-педагогической системы А.С. Макаренко. Воспитание человека – дело счастливое и посильное.

Дубасенюк, О. А. (2013) Синергетичні засади виховної діяльності педагога. Творчість як спосіб пізнання дійсності: синергетична парадигма : матеріали Всеукр конф., 20 березня 2013 р.. с. 18-26.

Дубасенюк, О. А. (2013) Структура дослідницьких педагогічних умінь та умови їх розвитку. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива. с. 20-31.

Дубасенюк, О. А. (2013) Теоретико-методологічні засади інтегрованої субдисципліни "методика викладання педагогіки". Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny Pod redakcja Zofii Szaroty Franciscka Scloska. с. 425-435.

Дубасенюк, О. А. (2012) Інноваційний потенціал сучасної освіти. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 78-89.

Дубасенюк, О. А. (2012) Акмеологічна концепція професійного розвитку сучасного педагога. Андрагогічний вісник (2). с. 26-36.

Дубасенюк, О. А. (2012) Аналіз мотиваційних чинників професійного становлення вчителя. Андрагогічний вісник (3). с. 31-41.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є. (2012) Використання методу контен-аналізу для дослідження категоріально-поняттєвого апарату у системі педагогічного знання. Методологія наукової діяльності : навч. посіб.,. с. 242-262.

Дубасенюк, О. А. (2012) Виховання духовно-моральних цінностей майбутніх учителів. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. с. 195-206.

Дубасенюк, О. А. (2012) Дослідження мотиваційних чинників професійного становлення вчителя. Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії. с. 207-218.

Дубасенюк, О. А. (2012) Дослідження проблем педагогічної акмеології у діяльності Житомирської наукової школи. Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: пробле- ми, досвід, перспективи. с. 404-413.

Дубасенюк, О. А. (2012) Житомирська науково-педагогічна школа: історія, здобутки, перспективи. Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи. с. 114-148.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2012) Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу. Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії : зб.наук.праць у 2-х ч., 1. с. 46-69.

Дубасенюк, О. А. (2012) Методологічні проблеми педагогічної освіти. Професійне становлення особистості: психолого-педагогічний науковий журнал (4). с. 27-35.

Дубасенюк, О. А. (2012) Методологія, методика і методи організації науково-педагогічних досліджень. Методологія наукової діяльності : навч. посіб., вид. 3-тє, переробл.. с. 216-241.

Дубасенюк, О. А. (2012) Особливості педагогічної творчості: сутність, типологія. Нові технології навчання : наук.-метод. зб. (71). с. 70-74.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2012) Оцінювання якості професійної освіти як проблема педагогічної підготовки. Андрагогічний вісни (3). с. 69-76.

Дубасенюк, О. А. (2012) Педагогические аспекты профессиональной деятельности социальных работников. Человек и общество: на рубеже тысячелетий (54). с. 16-23.

Дубасенюк, О. А. (2012) Педагогічні ідеї А.С. Макаренка за рубежем. Інноваційність ідей А.С. Макаренка в педагогіці XXI століття. с. 292-301.

Дубасенюк, О. А. (2012) Проблеми професійної підготовки студентів заочної форми навчання в університеті. Андрагогічний вісник (1). с. 94-98.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2012) Проблеми розвитку науково-педагогічних шкіл. Педагогічна газета (10(218). с. 6.

Дубасенюк, О. А. (2012) Професійні й особистісні характеристики креативного вчителя. Інтелектуальна, академічна та творча обдарованість: спільне і відмінне. с. 83-91.

Дубасенюк, О. А. (2012) СУТНІСТЬ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Креативна педагогіка (5). с. 14-19.

Дубасенюк, О. А. (2012) Теоретико-технологічні засади впровадження особистісно орієнтованого підходу у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія. с. 14-40.

Дубасенюк, О. А. (2012) Технологічні засади впровадження особистісно орієнтованого підходу у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (29). с. 55-59.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2011) Актуализационная педагогика и ее образовательные проекции. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції. с. 44-57.

Дубасенюк, О. А. (2011) Виявлення і розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. с. 87-92.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2011) Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. с. 74-81.

Дубасенюк, О. А. (2011) Житомирська науково-педагогічна школа як засіб формування у викладачів вищої школи професійної і наукової компетентності. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія. с. 19-33.

Дубасенюк, О. А. (2011) Креативний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Креативна педагогіка, (4). с. 23-28.

Дубасенюк, О. А. (2011) Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки. Теорія і практика креативного навчання обдарованих дітей: матеріали Всеукр. наук. практ. семінару. с. 8-14.

Дубасенюк, О. А. (2011) Новітня концепція оцінювання якості вищої освіти. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія. с. 363-370.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2011) Орієнтація процесу розвитку обдарованих учнів на завдання з формування сучасного компетентного фахівця. Матеріали Всеукраїньскої конференції "Вікові особливості формування інтелкту", 24 березня 2011 р., м. Київ. с. 5-11.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Ковальчук, В. А. (2011) Особистісно орієнтована система внутрішньої діагностики навчальної діяльності студентів житомирського державного університету імені Івана Франка. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія. с. 386-403.

Дубасенюк, О. А. (2011) Педагогічні умови ціннісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів. Професійна освіта: педагогіка і психологія (ХІІІ). с. 162-166.

Дубасенюк, О. А. (2011) Передумови розвитку акмеологічного середовища для підготовки педагога-професіонала: досвід і перспективи розвитку. Акмеологія – наука XXI століття : матер. III Міжнар. наук.-практ. конф. с. 23-27.

Дубасенюк, О. А. (2011) Підготовка майбутніх учителів до реалізації педагогічної дії. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції. с. 13-18.

Дубасенюк, О. А. (2011) РАЗВИТИЕ ТВОРЧЕСКОЙ ОДАРЕННОСТИ ЛИЧНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ. Вектор науки ТГУ (1(4)). с. 61-64.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2011) Рецензія на польсько-український та українсько-польський щорічник "Професійна освіта: педагогіка і психологія". Українська полоністика (8). с. 110-112.

Дубасенюк, О. А. (2011) Розвиток вищої освіти: тенденції та перспективи. Людиноцентризм як основа гуманітарної політики України: освіта, політика, економіка, культура : матер. Всеукр. конф.. с. 135-142.

Дубасенюк, О. А. (2011) Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. с. 6-11.

Дубасенюк, О. А. (2011) Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку. Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”]. с. 8-13.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2011) Сучасні наукові підходи як методологічні засади компетентінсного підходу в освіті. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія. с. 11-18.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2011) Сучасні підходи як методологічні засади компетентінсного підходу в освіті. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 11-18.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2010) Інтегративний підхід до професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Науковий часопис НПУ імені М.М. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість (12(22)). с. 17-20.

Дубасенюк, О. А. (2010) Виховання лідерських якостей передумова формування еліти. Еліта, обдарованість, людиноцентризм: матер. міжнарод. наук. конф. 26 лютого 2010. с. 92-98.

Дубасенюк, О. А. (2010) Головні аспекти професійного мислення вчителя. Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід прогноз : зб наук. ст. методолог. семінару, 17 березня 2010 р., 1. с. 39-45.

Дубасенюк, О. А. (2010) Духовні практики як засіб вдосконалення та саморозвитку особистості. Духовна культура особистості: навч. посібник : Вид. 2-ге, доп.. с. 153-159.

Дубасенюк, О. А. (2010) Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя. Формування естетичної компетентності особистості засобами народознавства : зб. наук. праць молодих дослідників. с. 10-16.

Дубасенюк, О. А. (2010) Креативність майбутнього вчителя як передумова роботи з обдарованими учнями. Еліта і обдарованість: точки перетину: матер. міжнарод. наук.-практ. конф. (22-23 грудня). с. 124-127.

Дубасенюк, О. А. (2010) Метод контент-аналізу у системі психолого-педагогічних досліджень. Методологія наукової діяльності: навчальний посібник: Вид. 2-е, допов.. с. 200-221.

Дубасенюк, О. А. (2010) Наукові засади професійно-педагогічної підготовки студентів. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки., 1 (15). с. 3-8.

Дубасенюк, О. А. (2010) ОСОБЕННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО СТАНОВЛЕНИЯ УЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТЕ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА. Вектор науки ТГУ (2(2)). с. 38-43.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2010) Особистісні детермінанти обдарованості. Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару "Структура обдарованості у віковому вимірі", 20 жовтня 2010 р.. с. 45-58.

Дубасенюк, О. А. (2010) Особливості та функції професійного мислення вчителя (Specyfika funkcji myslena zawodowego nauczciela). Paradygmaty oswiatowe I edukacia nauczycieli. с. 277-287.

Дубасенюк, О. А. (2010) ПРОБЛЕМЫ ВОСПИТАНИЯ ЛИЧНОСТИ В КОНТЕКСТЕ ТРИАДНОГО ОБЪЯСНИТЕЛЬНОГО ПРИНЦИПА. Вектор науки ТГУ (3(3)). с. 46-49.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2010) Проблема організації знань у системі професійної підготовки вищої школи. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових праць (2). с. 125-135.

Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). с. 91-98.

Дубасенюк, О. А. (2010) Проблема толерантності в антропофілософському виміру. Історичні уроки голокосту та міжнаціональні відносини (до 70-річчя початку другої світової війни): матер. міжнарод. наук.-практ. конф. для викладачів та студентів : зб. наук. праць. с. 360-365.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2010) Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 3-11.

Дубасенюк, О. А. (2010) Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Нові технології навчання: Матеріали міжнародної конференції ["Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст. ], 1 (66). с. 159-164.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2010) Резонансне навчання як один із шляхів побудови інтегративної системи освіти. "Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу" : матеріали всеукр. наук.-практ. конф, 17-18 лютого, 2010 року. с. 102-109.

Дубасенюк, О. А. (2010) Синергетичний вплив засобів масової інформації на розвиток особистості. Новые технологии обучения : сб. науч. тр. Учебно-воспитательная среда и нравственность в XXI веке (62). с. 48-52.

Дубасенюк, О. А. (2010) Становлення та розвиток Житомирської науково-педагогічної школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 51-59.

Дубасенюк, О. А. (2009) Інноваційні освітні технології та методики в системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики: Монографія. с. 14-47.

Дубасенюк, О. А. (2009) Воспитательный потенциал студенческой социальной службы в университете. Воспитательная работа в вузе: состояние, проблемы, перспективы развития : матер. Международ.науч.конф. с. 209-219.

Дубасенюк, О. А. (2009) Дослідження ефективності професійної підготовки студентів заочної форми навчання у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: зб. наук. праць, 2 (2). с. 204-208.

Дубасенюк, О. А. (2009) Діти індиго як обдаровані особистості. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи": матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 43-47.

Дубасенюк, О. А. (2009) Основні напрями україно-польської наукової співпраці у Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Освіта України (37). с. 11.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2009) Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій. Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа та ін.].. с. 72-76.

Дубасенюк, О. А. (2009) Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя. Неперервна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз : матеріали методолог. семінару АПН України. с. 55-58.

Дубасенюк, О. А. (2009) Професійна підготовка майбутніх педагогів у контексті інтегративного підходу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Інтеграція системи безперервної освіти України в європейський освітній простір: стан, проблеми, перспективи (468). с. 143-153.

Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2009) Розвиток особистості як суб’єкта праці впродовж життя. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи". с. 55-58.

Дубасенюк, О. А. (2009) Роль освіти у культурному та професійному зростанні єврейської молоді на Волині: історико-педагогічний аспект. матеріали міжнарод.наук.-практ. конф. ["Євреї на Волині: історія і сучасність"]. с. 66-72.

Дубасенюк, О. А. (2009) Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки. Професійна освіта: педагогіка і психологія (11). с. 67-74.

Дубасенюк, О. А. (2009) Формування професійної компетентності майбутніх учителів на засадах духовно-моральних цінностей. VІ Міжнародна науково-практична конференція ["Духовно-моральне виховання і професіоналізм особистості в сучасних умовах"], (30-31 жовтня 2009 р.). с. 40-50.

Дубасенюк, О. А. (2008) Акмеологічна концепція професійного становлення майбутнього педагога. Акмеологічна наука ХХІ століття: розвиток професіоналізму: матер. Другої міжнар.наук.прак.конф.. с. 101-104.

Дубасенюк, О. А. (2008) Концептуальні моделі педагогічної освіти: наукові пошуки та здобутки. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп.. с. 8-29.

Дубасенюк, О. А. (2008) Проблема підготовки педагогічних кадрів на Волині у 20-ті – 30 роки XX ст. Актуальні проблеми гуманітарної освіти : зб. наук. праць. с. 8-13.

Дубасенюк, О. А. (2008) Психолого-педагогічні чинники ціннісно орієнтованої підготовки майбутніх учителів. Ціннісні орієнтації навчальної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів у контексті сучасних вимог до освіти: наук.-метод. зб. с. 11-19.

Дубасенюк, О. А. (2007) Новаторські підходи до формування педагогічного колективу у загальноосвітніх закладах (30-80 роки ХХ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). с. 28-32.

Дубасенюк, О. А. (2007) Підготовка майбутніх учителів до толерантної взаємодії в умовах полікультурного середовища. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). с. 62-65.

Дубасенюк, О. А. (2006) Тенденції розвитку професійної педагогічної освіти. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. с. 3-7.

Дубасенюк, О. А. (2006) Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія. с. 101-174.

Дубасенюк, О. А. (2006) Формування особистості старшокласника засобами проектної діяльності в умовах колегіуму. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 30-33.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2005) Технологія організації та проведення Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки. Збірник науково-методичних праць переможців конкурсу у номінаціях міжнародних виставок навчальних закладів „Сучасна освіта в Україні. с. 136-145.

Дубасенюк, О. А. (2004) Інноваційні навчальні технології – основа модернізації університетської освіти. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін: Зб. наук.-метод праць. с. 3-14.

Дубасенюк, О. А. (2004) Вплив ідей життєтворчості на формування особистості старшокласника. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (18). с. 80-83.

Дубасенюк, О. А. (2004) Педагогічні передумови професійної підготовки вчителя для роботи у поліетнічному просторі (з учнівською польською етнонаціональною меншиною). Українська полоністика (1). с. 114-125.

Дубасенюк, О. А. (2004) Про діяльність навчально-науково-виробничого комплексу „Полісся„. Науково–методична співпраця в системі університет – середній та вищий навчальний заклад /За ред. О.А.Дубасенюк: Зб. наук.-метод. праць. с. 3-14.

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є. (2004) Технологічний підхід до організації роботи з педагогічно обдарованою молоддю (на прикладі Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 3-6.

Дубасенюк, О. А. (2004) Технологія вивчення педагогіки у вищому навчальному закладі. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А. Дубасенюк: Зб. наук. праць.. с. 44-52.

Дубасенюк, О. А. (2003) А.С. Макаренко про роль вихователя і виховного процесу у формуванні особистості. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. с. 6-10.

Дубасенюк, О. А. (2003) Підготовка майбутніх учителів до екологічного виховання учнів. Проблеми формування екологічної свідомості особистості /За ред. О.А.Дубасенюк, О.Є.Антонової: Зб. наук. праць. с. 3-6.

Дубасенюк, О. А. (2003) Розвиток особистості майбутніх учителів засобами спеціальних педагогічних знань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 56-59.

Дубасенюк, О. А. (2002) Реалізація ідей І.Огієнка у процесі підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 116-119.

Дубасенюк, О. А. (2000) Дослідження професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 12-14.

Дубасенюк, О. А. (1999) Дослідження факторної структури процесу оволодіння соціально-педагогічною майстерністю у виховній роботі із старшокласниками. Теоретичні та методичні засади соціально-педагогічної підготовки вчителя : зб. наук.-метод праць. с. 112-115.

Дубасенюк, О. А. (1999) Факторний аналіз виховної діяльності педагога загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 19-23. ISSN 2076-6173

Дубасенюк, О. А. (1998) Мотиваційні чинники професійного становлення вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (1). с. 3-8.

Розділ книги

Дубасенюк, О. А. (2023) Вступ. Висновки. Соціально-педагогічні засади підготовки майбутніх педагогів/фахівців до професійної діяльності. In: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації:. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка,, Житомир, с. 68-115. ISBN 978-966-485-287-3

Дубасенюк, О. А. (2022) Інноваційні стратегії у професійно-педагогічній освіті. In: Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти: монографія / відповідальні редактори Барановська Л.В. (Київ, Україна), Морська Л.І. (Жешув, Республіка Польща). ТОВ «Білоцерківдрук», с. 140-152.

Дубасенюк, О. А. (2015) Розвиток системних досліджень у науковому знанні : історія, досвід, перспективи. In: Професійна педагогічна освіта: системні дослідження : монографія. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, с. 12-28.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2001) Технологія вивчення основ теорії і методики виховання у вищих педагогічних закладах освіти. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, с. 47-78.

Монографія

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Сидорчук, Н. Г., Яценко, С. А., Самойленко, О. А., Антонов, О. В., Щерба, Н. С., Левченко, С. В. (2023) Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації. Робочий документ. Вид-во ЖДУ.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А., Костюшко, Ю. О., Осадчук, Н. П., Сидорчук, Н. Г. (2020) Теорія і практика професійної акмеології. Проектний звіт. ПП "Євро-Волинь", Житомир.

Антонова, О. Є., Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2019) Професіографічний підхід у системі вищої освіти. Технічний звіт. Вид-во Евенок О.О., Житомир.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Антонова, О. Є., Желанова, В. В, Косигіна, О. В., Мірошниченко, О. А. (2019) Професіографічний підхід у системі вищої освіти: монографія. Інший. О. О. Євенок, Житомир.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Бірук, Н. П., Павленко, В. В. (2019) Серця, віддані педагогіці. Історія становлення і розвитку кафедри педагогіки (до 100-річчя Житомирського державного університету імені Івана Франка). Документ, представлений на обговорення. Видавець О.О.Євенок, Житомир.

Вознюк, О. В., Гузій, Н. В., Дубасенюк, О. А., Козир, А. В., Курлянд, З. Н., Хоружа, Л. Л. (2018) Теорія та методика професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів: акмеологічні аспекти. Проектний звіт. Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, Київ.

Дубасенюк, О. А. (2017) Професійна підготовка фахівців: креативний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. Інший. Вид-во Євенок О. О., Житомир.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Ковальчук, І. В., Сидорчук, Н. Г. (2016) Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи. Документ, представлений на обговорення. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Огнев'юк, В. О., Сисоєва, С. О., Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2016) Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні С91 та прикладні аспекти. Інший. К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Київ.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Мирончук, Н. М., Березюк, О. С. (2016) Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія. Інший. Житомир : Вид-во Рута, Житомир.

Вознюк, О. В., Сисоєва, С. О., Гузій, Н. В., Дубасенюк, О. А. (2015) Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи. Інший. Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, Київ.

Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Єремеєва, В. М., Ковальчук, В. А., Сидорчук, Н. Г., Власенко, О. М. (2015) Професійна педагогічна освіта: системні дослідження : монографія. Документ, представлений на обговорення. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Дубасенюк, О. А. (2015) Професійно-педагогічна освіта: методологія, теорія, практика. Інший. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Дубасенюк, О. А. (2015) Професійно-педагогічна освіта: методологія, теорія, практика : монографія / О.А. Дубасенюк. – Т. 2. Інший. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Власенко, О. М., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Єремеєва, В. М., Ковальчук, В. А., Сидорчук, Н. Г., Мирончук, Н. М. (2014) Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія. Документ, представлений на обговорення. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Власенко, О. М., Дубасенюк, О. А., Єремеєва, В. М., Сидорчук, Н. Г., Левківський, М. В., Колесник, Н. Є., Якса, Н. В., Вознюк, О. В., Ковальчук, В. А., Коновальчук, І. І., Круковська, І. М., Миколаєнко, Н. М., Павленко, В. В., Синиця, М. О. (2013) Інноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття. Інший. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Кремень, В., Сисоєва, С., Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А., Хоружа, Л., Саух, П. Ю. (2013) Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія. Проектний звіт. ТОВ “Видавниче підприємство “ЕДЕЛЬВЕЙС”, Київ.

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вознюк, О. В., Коновальчук, І. І. (2012) Креативна освіта: інструктивно-методичні матеріали для членів ННВК "Полісся". Проектний звіт. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А., Калінчук, Ф. М. (2012) Організаційно-педагогічні засади формування здорового способу життя суб’єктів освіти. Інший. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Піддубна, О. М., Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2012) Теоретичні і практичні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі. Інший. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, м. Житомир.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2012) Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі. Документ, представлений на обговорення. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка.

Дубасенюк, О. А. (2011) Вступ. Акмеологічна концепція професійного розвитку педагога. Інший. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2011) Концептуальні підходи до професійно-педагогічної підготовки сучасного педагога. Інший. Вид-во ЖДУ ім. Франка, Житомир.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Ковальчук, В. А., Березюк, О. С. (2011) Професійна педагогічна освіта: компетент-нісний підхід: монографія. Документ, представлений на обговорення. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2011) Философские основания педагогической аксиоматики. Інший. Житомир Изд-во ЖГУ им. И. Франко.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2009) Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід. Інший. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Спірін, О. М., Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Інший. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Спірін, О. М., Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Інший. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Дубасенюк, О. А. (2005) Теорія і практика професійної виховної діяльності педагога: Монографія. Інший. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Семенюк, Т. В. (2003) Професійна підготовка майбутнього вчителя до педагогічної діяльності. Інший. Житомир. держ. пед. ун-т, Житомир.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2022) Соціально-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя в умовах освітніх змін. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Освіта і соціальна робота як ресурси розвитку особистості й суспільства", 24 листопада 2022 р., Чернцівці.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2021) Аналіз життя Миколи Миколайовича Миклухо-Маклая у контексті універсальної парадигми розвитку. In: Маклаївські читання «Діяльність та дослідження М. М. Миклухо-Маклая: історичні та сучасні погляди», 16 липня 2021 року, Малин.

Дубасенюк, О. А. (2011) Умови підвищення рівня ефективності професійної полікультурної підготовки майбутнього вчителя. In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир.

Дубасенюк, О. А. (2007) Проблеми підготовки майбутніх учителів до толерантної взаємодії в умовах полікультурного соціуму. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Книга

Дубасенюк, О. А., Самойленко, О. А. (2020) Основи андрагогіки (для фахівців у галузі освіти дорослих): навч.-методичний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Кремень, В. Г., Луговий, В. І., Лук'янова, Л. Б., Бех, І. Д., Авшенюк, Н. М., Аніщенко, О. В., Ващенко, К. О., Саух, П. Ю., Сисоєва, С. О., Іонова, О. М., Вознюк, О. В., Огієнко, О. І., Кочубейник, О. М., Дубасенюк, О. А. (2018) Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи. Знання України, Київ. ISBN 978-966-316-438-0

Вознюк, О. В., Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Власенко, О. М., Дубасенюк, О. А., Королюк, О. М., Мирончук, Н. М., Сидорчук, Н. Г., Яценко, С. Л. (2018) Проблеми освіти: збірник наукових праць. ФОП О.О. Євенок, Київ.

Дубасенюк, О. А., Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є., Сидорчук, Н. Г., Ковальчук, В. А., Вітвицька, С. С., Горобець, С. М., Лук'янова, Л. Б., Самойленко, О. А., Барановська, Л. В., Корінна, Л. В., Косигіна, О. В. (2018) Професійна освіта: андрагогічний підхід. О. О. Євенок.

Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г., Березюк, О. С., Мирончук, Н. М. (2016) Нові технології навчання: наук.-метод. збірник. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ.

Дубасенюк, О. А., Васильєва, Р. Ю., Толстова, О. В. (2016) Нові технології навчання: наук.-метод.зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ.

Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Ковальчук, В. А., Павленко, В. В., Чернілевський, Д. В. (2015) Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал. Вінниця: Вид-во АМСКП.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Мирончук, Н. М., Павленко, В. В. (2015) Проблеми освіти: Збірник наукових праць. Вінниця.

Дубасенюк, О. А., Вітвицька, С. С., Антонова, О. Є., Сидорчук, Н. Г., Єремеєва, В. М., Березюк, О. С., Кузьмина, Н. В., Чернілевський, Д. В., Огнев'юк, В. О. (2015) Проблеми освіти: збірник наукових праць. Житомир-Київ.

Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Ковальчук, В. А., Сидорчук, Н. Г., Березюк, О. С. (2014) Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.). Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Березюк, О. С., Власенко, О. М., Дубасенюк, О. А. (2013) Формування загальнокультурної компетентності майбутніх фахівців. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вознюк, О. В., Ковальчук, В. А., Коновальчук, І. І., Кухарчук, П. М. (2012) Інноваційна діяльність педагогів Житомирщини. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Дубасенюк, О. А., Лісова, С. В., Осадчий, М. М., Вознюк, О. В., Сидорчук, Н. Г., Дупак, Н. В., Вітвицька, С. С., Чемерис, О. А., Єремеєва, В. М., Карплюк, С. О., Якса, Н. В., Костюшко, Ю. О., Щерба, Н. С., Колесник, Н. Є., Піддубна, О. М., Антонова, О. Є., Клименюк, Ю. М., Березюк, О. С., Власенко, О. М., Дем’янчук, О. О., Захарчишина, Ю. М., Королюк, О. М., Копетчук, В. А., Корінна, Л. В., Слінчук, В. І., Башманівський, О. Л. (2009) Професійна педагогічна освіта: Інноваційні технології та методики. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2009) Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 978-966-485-054-1

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2006) Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2006) Вчитель – моє покликання. Полісся, Житомир.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2006) Обдарована студентська молодь: здобутки, пошуки, перспективи. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Ковальчук, В. А., Сидорчук, Н. Г., Єремеєва, В. М. (2005) Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г., Ковальчук, В. А., Єремеєва, В. М., Вітвицька, С. С. (2003) Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка.

Левківський, М. В., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Ковальчук, В. А., Сидорчук, Н. Г. (2003) Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць /За ред. проф. М. В. Левківського. Житомир: ЖДЦНТІЕІ,.

Антонова, О. Є., Сидорчук, Н. Г., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Осадча, З. А. (1999) Історія педагогіки. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Навчальний матеріал

Дубасенюк, О. А. (2018) Актуальні проблеми професійної освіти: навчально-методичний посібник / укл. О.А. Дубасенюк. [Навчальний матеріал]

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2017) Методика викладання педагогіки: курс лекцій: вид.2, доповнене. [Навчальний матеріал]

Дубасенюк, О. А. (2016) Методологія та методи науково-педагогічного дослідження: навч.-методичний посібник. [Навчальний матеріал]

Чернілевський, Д. В., Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Космачова, Н.В. (2013) Духовна культура особистості. [Навчальний матеріал]

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2013) Методика викладання педагогіки: курс лекцій. [Навчальний матеріал]

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2012) Методика викладання педагогіки: Навчальний посібник. [Навчальний матеріал]

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Чернілевський, Д. В., Вознюк, О. В. (2012) Методологія наукової діяльності: навч. посіб., вид. 3-є, перероблене. [Навчальний матеріал]

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2010) Професійно-педагогічні задачі: типологія та технологія розв’язання: навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів. [Навчальний матеріал]

Дубасенюк, О. А., Іванченко, А. В., Сбруєва, А. А., Антонова, О. Є. (2005) Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]

Дубасенюк, О. А., Іванченко, А. В. (2002) Практикум з педагогіки: Навчальний посібник: Видання 2-ге, доповнене і перероблене. [Навчальний матеріал]

Інший

Дубасенюк, О. А., Мирончук, Н. М., Сидорчук, Н. Г. (2023) Методичні рекомендації для підготовки до практичних занять з освітньої компоненти «Технології навчання дорослих»: для здобувачів магістерського рівня вищої освіти. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Цей список був створений у Fri Mar 29 04:31:30 2024 EET.