Елементи, в яких автор: "Сбруєва, А. А."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 14.

Бойченко, М. А., Сбруєва, А. А., Boichenko, V. V. (2019) Preparation of Stem Teachers in The USA and Ukraine: Comparative Study of Teachers Training Programs. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (98). с. 60-68. ISSN 2663-6387

Сбруєва, А. А. (2019) Відгук офіційного опонента на дисертацію Самойленко Оксани Анатоліївни «Тенденції розвитку освіти дорослих у Словаччині (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)», подану до захисту на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (загальна педагогіка та історія педагогіки). Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Сбруєва, А. А. (2017) Відзив офіційного опонента про дисертаційне дослідження Гюль Алі на тему «Становлення та розвиток університетської освіти Туреччини у ХІХ – на початку ХХІ століття» подане на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. ЖДУ ім. І.Франка.

Сбруєва, А. А. (2015) Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора Сбруєвої Аліни Анатоліївни на дисертацію Бондарчук Олени Анатоліївни «Реформування змісту загальної середньої освіти в Австралії», поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01- загальна педагогіка та історія педагогіки. ЖДУ ім. І. Франка.

Сбруєва, А. А. (2008) Тенденції розвитку європейського простору педагогічної освіти в умовах побудови суспільства знань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 38-42.

Сбруєва, А. А. (2007) Нові підходи до створення альтернативних шкіл: сучасний досвід реформування середньої освіти США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). с. 38-42.

Дубасенюк, О. А., Іванченко, А. В., Сбруєва, А. А., Антонова, О. Є. (2005) Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]

Сбруєва, А. А. (2005) Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 44-49.

Сбруєва, А. А. (2003) Освітні реформи 80-90-х рр. ХХ Століття: Англійський досвід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 105-110.

Сбруєва, А. А. (2003) Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 234-237.

Сбруєва, А. А. (2002) Діалектика локального і глобального у поглядах І.Огієнка на освіту і виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 9-11.

Сбруєва, А. А. (2000) Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 39-43.

Іванченко, А. В., Сбруєва, А. А. (1999) Концепції соціалізації особистості у західній педагогіці другої половини ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 9-13. ISSN 2076-6173

Іванченко, А. В., Сбруєва, А. А. (1999) Особливості світоглядного формування особистості в сучасних умовах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). с. 35-40. ISSN 2076-6173

Цей список був створений у Fri Mar 29 01:12:25 2024 EET.