Елементи, в яких автор: "Усатий, А. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 37.

Стаття

Білявська, В. С., Усатий, А. В. (2023) "Носороги" Ежена Йонеско й "Танго" Славомира Мрожка: особливості часопросторової організації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (100). с. 18-27. ISSN 2663-7642

Усатий, А. В., Башманівський, О. Л., Яриновська, К. Т. (2023) Викладання української та зарубіжної літератури у ЗВО: виклики сучасності, платформи та застосунки для навчання, методи й прийоми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). с. 145-157. ISSN 2663-6387

Дяченко, Н. М., Усатий, А. В. (2022) Війна в Україні: гумор vs страх (комунікативно-прагматичний аспект). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (98). с. 106-115. ISSN 2663-7642

Дяченко, Н. М., Усатий, А. В. (2021) Competency-based approach and soft skills in modern educational paradigm. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (104). с. 78-86. ISSN 2663-6387

Усатий, А. В. (2021) Проблема читача у сучасному освітньому просторі. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції “Тенденції забезпечення якості освіти”. с. 62-70.

Усатий, А. В., Усатий, В. Д. (2020) Мова в професійній діяльності. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 44-47.

Усатий, А. В., Башманівський, О. Л. (2018) Переклади поезій О. Ольжича. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (29). с. 66-70. ISSN 2220-7996

Усатий, А. В., Усатий, В. Д. (2018) Формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти.

Усатий, В. Д., Усатий, А. В. (2016) Українознавча спадщина Івана Франка у контексті рідномовної осавіти майбутніх учителів. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особливості засобами рідного слова: збірник наукових праць. с. 53-61.

Усатий, В. Д., Усатий, А. В. (2016) Українознавча спадщина Івана Франка у контексті рідномовної освіти майбутніх учителів. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особистості засобами рідного слова: збірник наукових праць (до 35-річчя кафедри лінгвометодики та культури фахової мови) / За ред. проф. К. Я. Климової.. с. 53-61.

Усатий, А. В. (2016) Формування риторичної культури майбутнього вчителя-словесника. Педагогічна риторика: історія, теорія, практика. с. 217-229.

Усатий, А. В. (2015) Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній літературній освіті. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (13). с. 28-32.

Усатий, А. В. (2014) Закономірності формування читацької компетенції у процесі вивчення української літератури. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). с. 24-31.

Усатий, А. В. (2013) Cприймання літературних творів учнями. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). с. 47-55.

Усатий, А. В. (2013) Науково-методичні закономірності формування читацьких умінь у процесі вивчення української літератури. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів / Упор. В.І. Башманівський. (4). с. 52-61.

Усатий, А. В. (2012) Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками. Українська література в загальноосвітній школі (3). с. 16-22.

Усатий, А. В. (2012) Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури (на основі літературної творчості М. Т. Рильського). Літературознавчі студії (34). (Прийнятий до публікації)

Усатий, А. В. (2011) ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів. с. 27-33.

Усатий, А. В. (2011) Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 100-105. ISSN 2076-6173

Усатий, А. В. (2010) Твори Валерія Шевчука в позакласному читанні. Волинь-Житомирщина (20). с. 372-375.

Усатий, А. В. (2000) Пісенний ужинок Вадима Крищенка. Поліський дивосвіт, 1. с. 177-182.

Розділ книги

Халін, В. В., Усатий, А. В. (2012) Критерії сформованості художнього сприймання. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, с. 99-109.

Халін, В. В., Усатий, А. В. (2012) Література як мистецтво слова. Особливості її сприймання в порівнянні з іншими видами мистецтва. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, с. 9-25.

Усатий, А. В. (2012) Методична система формування читацьких умінь старшокласників і їх результати. In: Формування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творів. ЖДУ ім. І. Франка, с. 94-151.

Халін, В. В., Усатий, А. В. (2012) Місце художнього сприймання твору в професійній підготовці вчителя-словесника. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, с. 25-44.

Усатий, А. В. (2012) Науково-методичні закономірності формування читацьких умінь у процесі вивчення української літератури. In: Формування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творів. ЖДУ ім. І. Франка, с. 43-60.

Усатий, А. В. (2012) Науково-методичні засади методики. In: Формування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творів. ЖДУ ім. І. Франка, с. 82-94.

Усатий, А. В. (2012) Проблема читацьких умінь у теорії і практиці шкільної літературної освіти. In: Формування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творів. ЖДУ ім. І. Франка, с. 60-82.

Усатий, А. В. (2012) Психолого-педагогічні засади формування читацьких умінь учнів старших класів. In: Формування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творів. ЖДУ ім. І. Франка, с. 13-43.

Халін, В. В., Усатий, А. В. (2012) Структура художнього сприймання і його місце в процесі організації занять з літератури. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, с. 44-72.

Халін, В. В., Усатий, А. В. (2012) Шляхи, методи та прийоми формування художнього сприймання творів літератури. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, с. 72-99.

Монографія

Дяченко, Н. М., Усатий, А. В. (2020) Pedagogy and Psychology in the Modern world: Theoretical and Practical aspects. Інший. Anisiia Tomanek OSVČ.

Кучерук, О. А., Голуб, Н. Б., Горошкіна, О. М., Караман, С. О., Караман, О. В., Климова, К. Я., Башманівська, Л. А., Березюк, О. С., Власенко, О. М., Грибан, Г. В., Лісовський, А. М., Нищета, В. А., Усатий, А. В., Шевцова, Л. С., Пустохіна, В. І., Маліновська, Т. В. (2016) Педагогічна риторика: історія, теорія, практика. Інший. ТОВ "КНТ", Київ.

Усатий, А. В. (2012) Формування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творів. Інший. ЖДУ ім. І. Франка.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Усатий, А. В. (2023) Медіаосвіта як складовий компонент літературного розвитку. In: V International scientific and practical conference "Modern strategies of global scientific solutions", December 27-29, 2023, Stockholm, Sweden, International Scientific Unity.

Книга

Башманівська, Л. А., Усатий, А. В. (2023) Методика навчання української та зарубіжної літератур у закладах освіти: навчально-методичний посібник. ЖДУ ім. І. Франка.

Кучерук, О. А., Башманівська, Л. А., Усатий, А. В., Шевцова, Л. С. (2021) Асистентська педагогічна практика. Методичні рекомендації щодо педагогічної практики аспірантів спеціальності 014 Середня освіта за освітньо-науковою програмою «Теорія та методика навчання (українська мова)». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Fri Mar 29 13:25:46 2024 EET.