Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті" та Рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: B | D | H | I | K | L | M | N | O | P | S | T | U | V | Y | І | А | Б | В | Г | Д | Ж | К | М | Н | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ш
Число елементів: 110.

B

Bezusa, Alina, Samoylyukevych, Inna (2020) The Formation of Social Competence in Primary-school Learners in the Process of Organizing Cognitive Activity in the English Lessons. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Biloshytska, Myroslava, Samoylyukevych, Inna (2020) Using Innovative Techniques for Teaching English in the Extra-curricular Activities in the Extended-day Programme in Primary School. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Bortovska, Anastasia, Вознюк, О. В. (2020) The Formation of Dialogical Competence in Children of Middle Preschool Age by Means of Story-role Games. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Buriachok, Diana, Zymovets, Olena (2020) The Use of Health-saving Technologies in the Classroom at Primary School. Теорія і практика навчання іноземних мов.

D

Diachenko, Viktoriia, Kravets, Olena (2020) The Organization of Extracurricular Work with Primary School Children by Means of Fine Arts. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Draichuk, Tetiana, Вознюк, О. В. (2020) The Formation of Environmental Competence in Senior Preschool Children at the Lessons of Familiarization with the Environment. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Dranytska, Olena, Mykhailova, Oksana (2020) Physical Education in Primary School Pupils as a Component of the Formation of a Personality. Теорія і практика навчання іноземних мов.

H

Harbar, Tetyana, Mykhailova, Oksana (2020) Psychological and Pedagogical Bases of the Formation of Responsible Attitude to Primary School Pupils’ Work. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Hordiienko, Julia, Samoylyukevych, Inna (2020) Innovative Techniques for Using Multimedia in English Lessons in Primary School. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Hutor, Lesia, Serdiuk, Nataliia (2020) Approaches, Principles and Methods for Improving the Modern Teachers Professional Training at Higher Education Establishments of Ukraine. Теорія і практика навчання іноземних мов.

I

Ignatieva, Olga, Kravets, Olena (2020) The Pedagogical Conditions for Preparation of Senior Preschool Children for School Life. Теорія і практика навчання іноземних мов.

K

Kahukina, Anastasiia, Zabolotnov, Vitalii (2020) The Physical Activity of the Elderly People and the Factors Affecting It. Role of Nurses in Promoting the Physical Activity of Elderly People. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Knishevich, Alina, Kravets, Olena (2020) Рedagogical Conditions for Imagination and Creative Thinking Formation in Pre-school Children. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Kostiuk, Sofia, Samoylyukevych, Inna (2020) Patriotic Education of Primary-school Learners by Means of Visual Arts in the English Lessons. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Kovbasiuk, Viktoriia, Samoylyukevych, Inna (2020) The Formation of Intellectual Skills of Primary-school Learners in the Context of Studying the Humanities. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Kovbasyuk, Tetyana, Mykhailova, Oksana (2020) Forms and Methods of Aesthetic Education of Primary school Pupils. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Kulish, Mariia, Zymovets, Olena (2020) Innovative Techniques in the Work of the Educator of the Extended-day Group in Primary School. Теорія і практика навчання іноземних мов.

L

Liubych, Viktoria, Samoylyukevych, Inna (2020) Using Interactive Teaching Strategies in the English Lessons in Primary School. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Lobas, Regina, Serdega, Nataliia (2020) Visual Learning Style. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Lysenko, Nadiia, Zymovets, Olena (2020) The Formation of Moral Qualities in Primary School Pupils with the Use of Didactic Games. Теорія і практика навчання іноземних мов.

M

Maksymchuk, Alina, Samoylyukevych, Inna (2020) The Developmental Teaching and Learning System as an Effective Factor in the Formation of Young Learners’ Critical Thinking Skills in the English Lesson. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Malovana, Marichka, Zymovets, Olena (2020) Pedagogical Interaction between Teacher and Primary School Pupils Based on Partnership Pedagogy. Теорія і практика навчання іноземних мов.

N

Nikolaieva, Mariia, Kravets, Olena (2020) Education of Primary School Pupils of Humanistic Values by Means of Children’s Literature. Теорія і практика навчання іноземних мов.

O

Osypenko, Tetiana, Samoylyukevych, Inna (2020) The Formation of Information Competence in Primary-school Learners in English Lessons. Теорія і практика навчання іноземних мов.

P

Pashchuk, Oleksandra, Kravets, Olena (2020) The Development of Creativity in Primary School Children. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Polohovska, Olexandra, Mykhailova, Oksana (2020) The Development of Primary Education in Finland. Теорія і практика навчання іноземних мов.

S

Samolevska, Olexandra, Mykhailova, Oksana (2020) The Development of Creative Abilities of Primary School Pupils at the English Lessons. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Savina, Iryna, Mykhailova, Oksana (2020) The Formation of Reading Competence to Young Learners. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Semenchuk, Inna, Samoylyukevych, Inna (2020) The Formation of Social Competence in Primary-school Learners in the Process of Teaching English through Games. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Shumilo, Esmeralda, Mykhailova, Oksana (2020) The Effectiveness of Mathematical Tools Usage for Teaching Primary School Pupils. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Smykovska, Olha, Kravets, Olena (2020) The Formation of Motivational and Volitional Readiness of the Senior Pre-school Children to School by Means of the Role-play Games. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Sobol, Halyna, Вознюк, О. В. (2020) The Development of Coherent Communication in Senior Preschoolers by Means of Theatrical Activities. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Suprun, Yulia, Zymovets, Olena (2020) Forming Positive Motivation for Studying English in Primary School Pupils. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Svoboda, Viktoriia, Samoylyukevych, Inna (2020) Developing Emotional Intelligence in Primary-school Learners in the English Lessons. Теорія і практика навчання іноземних мов.

T

Talko, Ruslana, Samoylyukevych, Inna (2020) The Formation of Communicative Competence in Primary-school Learners in L2 Lessons through Drama. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Trofymchuk, Nadiia, Вознюк, О. В. (2020) Forming the Сalculating and Сomputing Сompetence in Senior Preschool Children. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Tymoshenko, Olena, Kravets, Olena (2020) The Creation of Educational Environment for Primary School Children. Теорія і практика навчання іноземних мов.

U

Ustymovych, Tetyana, Mykhailova, Oksana (2020) The Formation of Creative Education and Development Environment of the Pupils of the 1st Form. Теорія і практика навчання іноземних мов.

V

Veremiienko, Olga, Samoylyukevych, Inna (2020) The Formation of Ethno-didactic Competence in Primary-school Learners in the English Lessons on the Principles of Multiculturalism. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Y

Yablochniuk, Anna, Zymovets, Olena (2020) The Formation of Primary School Pupils’ Health-saving Competence in the Context of the New Ukrainian School Concept. Теорія і практика навчання іноземних мов.

І

Ільяшенко, І. С., Коробова, Ю. В. (2020) Використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях англійської мови в закладах дошкільної освіти. Теорія і практика навчання іноземних мов.

А

Альшевська, Н. М., Вознюк, О. В. (2020) Проблема розвитку художньої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць / ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (93). с. 5-13.

Б

Барабус, А. А., Бернацька, О. В. (2020) Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи на уроках іноземної мови за допомогою ігрових технологій. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Бойчук, І. С., Гуманкова, О. С. (2020) Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Бірук, Н. П. (2020) Проблема співвідношення понять «наукова» та «дослідницька» діяльність. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). с. 32-37.

В

Вознюк, О. В. (2020) Fundamental Factors of Human Health as Prerequisites for COVID-19 Prevention. In: Philosophy, psychology and pedagogics against COVID-19. Publisher O. Yevenok, Житомир.

Вознюк, О. В. (2020) Paradox-oriented educational paradigm. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». (94). с. 332-334.

Вознюк, О. В. (2020) The farther reaches of studying foreign languages as a psycholinguistic phenomenon. Building Professional Linguistic Competence of Future Specialists: VI Regional Students’ Scientific Internet-Conference (November 27, 2020). с. 223-235.

Вознюк, О. В. (2020) Universal matrixes of knowledge as an important educational resource. In: 1st Virtual International Conference on Sustainable Education SEVIC 2020 (sevic.org)., December 11-13, 2020, Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, NGO “Sustainable Development Landmarks” (Ivano-Frankivsk, Ukraine. (У процесі публікації)

Вознюк, О. В. (2020) Інноваційні методи вивчення та викладання англійської мови: Педагогіка А. Г. Ривіна. Метод Р. Каллана. Система О. В. Вознюка. [Навчальний матеріал]

Вознюк, О. В. (2020) Анализ потребностей человека в контексте общей теории систем. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.25994, 06.01.2020. ISSN 2618-9968

Вознюк, О. В. (2020) Введення до педагогіки життєвих фактів. Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога» (м. Житомир, 30 вересня 2020р.).. с. 145-149.

Вознюк, О. В. (2020) Выявленная механизмів розвитку обдарованості дітей та молоді на основі педагогіки життєвих фактів. Підтримка та супровід обдарованих учнів в сучасному інформаційно-освітньому просторі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції. с. 89-97.

Вознюк, О. В. (2020) До проблеми побудови теорії абсурду. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення: зб.наук.праць / редкол. М.А. Козловець, Н.М. Кофтун, О.В, Чаплінська [та ін.]. с. 20-2025.

Вознюк, О. В. (2020) Здоров’я людини – фундаментальний чинник, умова запобігання COVID-19. Психологія і педагогіка у протидії пандемії COVID-19: Інтернет-посібник / за наук. ред. В.Г. Кременя ; [координатор інтернет-посібника В.В. Рибалка ; колектив авторів].. с. 116-123.

Вознюк, О. В. (2020) Наследственность VS воспитание. Проектний звіт. Koob publications, Житомир.

Вознюк, О. В. (2020) Педагогіка життєвих фактів – ось що допоможе сучасній освіті перейти на новий рівень розвитку. Актуальні проблеми діяльності закладів освіти у контексті формування життєвих перспектив особистості: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24 листопада 2020 р. (м.Київ, м.Кременчук)., 1. с. 52-59.

Вознюк, О. В. (2020) Проблема формування в суб’єктів освітнього процесу здорового способу життя. [Навчальний матеріал]

Вознюк, О. В. (2020) Проблемні питання компетентістної парадигми. Збірник матеріалів Регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Напрямки та сучасні фактори розвитку професійної компетентності педагога суспільно-гуманітарні аспекти (29 травня 2020 року) / Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післ. с. 24-28.

Вознюк, О. В. (2020) Розділ І. Методологія професійної акмеології. In: Теорія і практика професійної акмеології. ПП "Євро-Волинь", Житомир, с. 11-179. ISBN 978-617-7992-00-3

Вознюк, О. В. (2020) Системные основания человеческих потребностей, ценностей, идеалов. Робочий документ. Koob publications, Житомир.

Вознюк, О. В. (2020) Творча діяльність вихователів дошкільних закладів освіти. [Навчальний матеріал]

Вознюк, О. В. (2020) Теоретичний аналіз провідних категогій креативної педагогіки. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства: збірник наукових праць, 2. с. 39-47.

Вознюк, О. В. (2020) Технології інтенсивного навчання іноземних мов і культур. [Навчальний матеріал]

Вознюк, О. В. (2020) Учет фундаментальных факторов здоровья человека как условие предупреждения COVID-19. In: COVID-19 в измерениях философии, психологии и педагогики: пособие / [под научн. ред. В.В. Рыбалки и А.П. Самодрина ; коллектив авторов]. ПП Щербатых О.В., Киев, Днепр, Кременчуг, с. 246-265. ISBN 978-617-639-276-4

Вознюк, О. В. (2020) Фундаментальные факторы здоровья человека. «Академия Тринитаризма». ISSN 2618-9968

Вознюк, О. В. (2020) Фундаментальные факторы здоровья человека. Технічний звіт. Koob publications, Житомир.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2020) Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми)., 1. с. 217-222.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2020) Перспективні напрямки підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. Нові технології навчання: збірник наукових праць / ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". (93). с. 50-57.

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А., Костюшко, Ю. О., Осадчук, Н. П., Сидорчук, Н. Г. (2020) Теорія і практика професійної акмеології. Проектний звіт. ПП "Євро-Волинь", Житомир.

Вознюк, О. В., Шатило, В. (2020) Адаптація наукових даних та життєвих фактів до викладання предметів духовно-морального спрямування. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». (94). с. 60-64.

Г

Гогола, І. О., Вознюк, О. В. (2020) Педагогіка А. Г. Ривіна як ефективна методика вивчення іноземних мов. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Голодюк, П. Л., Коробова, Ю. В. (2020) Особливості використання Інтернет-мережі на уроках іноземної мови. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Горин, Л. В., Бешлей, О. В. (2020) Сучасні типи медіазасобів у контексті викладання іноземної мови. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Гурманчук, Євгенія, Михайлова, Оксана (2020) Формування англомовної граматичної компетентності учнів початкової школи з використанням інтерактивних технологій. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Д

Дубасенюк, О. А. (2020) Наукові передумови міжнародної україно-польської співпраці у сфері педагогічної освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». (84). с. 131-137.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Лайчук, А. М. (2020) Experimental verification of pedagogical conditions for training future coach-instructors to develop moral and volitional qualities in pupils from children's and youth sports schools. Professional Pedagogics, 1 (20). с. 167-174. ISSN 2707-3092

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Самойленко, О. А. (2020) Quality of Education – Ukrainian Experience. Didactica Slovenica – Pedagoška obzorja (35). с. 132-146.

Ж

Желанова, В. В. (2020) Напрями реалізації стратегії інтеграції в сучасній освіті України. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». (94). с. 138-142.

К

Карпенко, І. С., Коробова, Ю. В. (2020) Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови у початковій школі. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Касянюк, О. Ю. (2020) The peculiarities of the approximate and analytical method of teaching and studying the foreign languages. Building Professional Linguistic Competence of Future Specialists: VI Regional Students’ Scientific Internet-Conference (November 27, 2020). с. 53-60.

Климова, К. Я. (2020) Творчий розвиток мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх фахівців сфери туризму. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). с. 162-166.

Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2020) Використання літературних творів як засобу формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи на уроках іноземної мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (62). с. 42-47.

М

Мельницька, О. В., Глазунова, Т. В. (2020) Вираження комунікативної функції «Скарга». Теорія і практика навчання іноземних мов.

Мирошніченко, О. А., Пасечник, І. Д., Вознюк, О. В. (2020) Study of Ukrainian Polar Explorers’ Readiness for Extreme Environments at the Antarctic station. International Journal of Human Movement and Sports Sciences, 8 (6). с. 455-461.

Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2020) Реалізація автономного навчання у процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка/ [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]., 1 (28). с. 233-239.

Н

Немировська, В. В., Бернацька, О. В. (2020) Англомовна казка як засіб формування духовно-моральних цінностей молодших школярів. Теорія і практика навчання іноземних мов.

П

Павленко, А. О., Василенко, О. М. (2020) Соціокультурні особливості англійських фразеологізмів. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Печенюк, І. М., Папіжук, В. О. (2020) Комікс як засіб навчання іноземної мови. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Плотнікова, М. Ф., Папіжук, В. О. (2020) Ноосферні підходи у вивченні англійської мови. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Посна, А. С., Коробова, Ю. В. (2020) Особливості визначення поняття «Технологія навчання іноземної мови». Теорія і практика навчання іноземних мов.

П’ятничка, Тетяна, Гуманкова, Ольга (2020) Використання англомовного дитячого фольклору як засобу формування граматичної компетентності учнів початкової школи. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Р

Рабош, А. А., Коробова, Ю. В. (2020) Шляхи оновлення змісту навчання англійської мови учнів початкових класів. Теорія і практика навчання іноземних мов.

С

Самойлюкевич, І. В. (2020) Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови початкових класів на матеріалі літературних творів для дітей. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Мелітополь, 25–26 вересня 2020 р.). с. 221-224.

Самойлюкевич, І. В., Дєньгаєва, С. В. (2020) Формування умінь креативного мислення учнів початкових класів на уроках англійської мови. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (94). с. 282-289.

Самчук, О. Ю., Самойлюкевич, І. В. (2020) Розвиток автономії учня під час вивчення іноземної мови як важлива мета нової української школи. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Сейко, Н. А., Андрійчук, Н. М. (2020) Якісні та кількісні методи дослідження в курсі «методологія наукових досліджень» для майбутніх соціальних працівників. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). с. 299-305.

Сліпчишин, Л. (2020) Творчий вимір потенціалу учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). с. 314-320.

Смірнова, А. К., Щерба, Н. С. (2020) Електронний застосунок Voice Thread як засіб навчання монологічного мовлення учнів старшого етапу ЗНЗ. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Смірнова, А. К., Щерба, Н. С. (2020) Критерії підбору веб-платформ і веб-застосунків для розвитку лексико-граматичних навичок в умовах дистанційного навчання іноземної мови. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Т

Толочик, О. В., Лук'янчук, С. Ф. (2020) Формування іншомовної компетенції в усному мовленні школярів за допомогою віршованого матеріалу: теоретична основа. Теорія і практика навчання іноземних мов.

У

Удалова, О. (2020) Формування комунікативних умінь студентів у процесі професійної підготовки. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). с. 326-331.

Ф

Фiалковська, Н. С., Папіжук, В. О. (2020) Мовне портфоліо як засіб оцінювання іншомовної компетентності учнів базової середньої школи. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Федоренко, Анастасія, Зимовець, Олена (2020) Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови у початковій школі. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Фомін, В. С., Дєньгаєва, С. В. (2020) Форми та види позакласної роботи з іноземної мови в початковій школі. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Х

Харитонова, К. І., Щерба, Н. С. (2020) Використання електронного застосунку «Blio» в навчанні читання учнів старшого етапу ЗЗСО. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Ц

Цедрівська, С. О., Вознюк, О. В. (2020) Формування інтерактивної компетентності учнів за допомогою методу Каллана. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Ш

Шкуратюк, Т. В., Папіжук, В. О. (2020) Формування іншомовної лексичної компетентності в учнів старших класів. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Шпак, О. І., Лук'янчук, С. Ф. (2020) Теоретичні засади використання ігрових технологій в процесі навчання іншомовного фонетичного матеріалу в початковій школі. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Шутько, В. В., Могильна, Р. Я., Халимон, І. Й. (2020) Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов.

Цей список був створений у Thu Mar 28 16:25:27 2024 EET.