Елементи, в яких Відділ: "Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" та Рік: 2010

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 45.

Стаття

Бенедисюк, М. М. (2010) Інтеграція міжпредметних зв’язків фізики та математики. Фізика та астрономія в школі (6).

Богачков, Ю. М., Кривонос, О. М. (2010) ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПОБУДОВИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ СТАНДАРТІВ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ, ВЧИТЕЛІВ, АДМІНІСТРАТОРІВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ. Інформаційні технології в освіті. с. 166-169.

Богачков, Ю. М., Кривонос, О. М. (2010) Рекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів. Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України. с. 59-64.

Богачков, Ю. М., Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Особливості організації дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 51-58. ISSN 978-966-326-418-9

Вакалюк, Т. А. (2010) Математичні основи розв’язування олімпіадних задач з інформатики на сайті e-olimp. Інформаційні технології в освіті : Збірник наукових праць. (7). с. 139-144.

Вербівський, Д. С. (2010) Особливості формування професійної етики персоналу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 134-138. ISSN 2076-6173

Вербівський, Д. С. (2010) Професійна етика сучасного фахівця як складова професіоналізму. Матеріали міжнародної науково-практичної коференції "Еліта і обдарованість: точки перетину". с. 183-190.

Вербівський, Д. С. (2010) Деякі аспекти становлення професійної етики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 89-92. ISSN 2076-6173

Жуковський, С. С. (2010) Аналіз, дослідження та розв’язування конкурсних задач під час учнівської олімпіади з інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 153-157.

Жуковський, С. С. (2010) E-olimp – педагогічний засіб дистанційної підготовки учнів та студентів до олімпіади з програмування. Інформаційні технології в освіті (8). с. 202-206.

Зарицька, О. Л. (2010) Створення дистанційного курсу "бази даних та інформаційні системи" з урахуванням наукових засад добору змісту навчального матеріалу. Інформаційні технології в освіті. с. 207-210. ISSN 1998-6939

Зарицька, О. Л. (2010) Наукові засади добору змісту навчального матеріалу при створенні модульної структури дистанційного курсу "Бази даних та інформаційні системи". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 115-120.

Карплюк, С. О. (2010) Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 54-57. ISSN 2076-6173

Карплюк, С. О. (2010) Основні концептуальні підходи до формування спеціальних знань майбутніх фахівців інформатики. Формування естетичної компетентності особистості засобами народознавства // Збірник наукових праць молодих дослідників. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 268 с.. с. 224-227.

Коневщинська, О. Е. (2010) Використання мультимедійних технологій в процесі дистанційного навчання. "Матеріали науково-практичної конференції "Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності". с. 77-78.

Коневщинська, О. Е. (2010) Деякі проблеми проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні. Матеріали науково-практичної конференції "Освіта в інформаційному суспільстві: до 25-річчя шкільної інформатики". с. 102-104.

Коневщинська, О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010), 2. с. 13-15.

Кривонос, О. М. (2010) Діагностика сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності як педагогічна проблема. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України: Матеріали наукової конференції. с. 25-27.

Кривонос, О. М. (2010) Діагностика інформаційно-комунікаційних компетентностей// Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання. Інформаційні технології і засоби навчання.

Ляшенко, Б. М. (2010) Проблеми шкільної інформатики та шляхи її подолання. Комп'ютер у школі та сім'ї (2). ISSN ISSN 2307–9851

Міхеєв, В. В. (2010) Нова програма з інформатики. «Педагогічна Житомирщина» (3). с. 16-18.

Присяжнюк, Т. А. (2010) Использование математических знаний для оптимизации решения олимпиадных задач с программирования. Перспектива: сборник статей IV Международной научно-практической Интернет-конференции. Вып. 4-2.. с. 140-145.

Присяжнюк, Т. А. (2010) Оптимізація розв’язання задач з програмування засобами математики. Комп’ютер в школі та сім’ї (3 (83)). с. 16-17.

Спірін, О. М. (2010) Концептуальні засади проектування електронних бібліотек наукових установ. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України : Матеріали наукової конференції. с. 37-38.

Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення понять. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 44-46. ISSN 978-966-326-418-9

Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 48-51. ISSN 978-966-326-418-9

Спірін, О. М., Овчарук, О. В. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Ключові характеристики ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 46-48. ISSN 978-966-326-418-9

Сікора, Я. Б. (2010) Інформаційні технології у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. с. 110-117.

Сікора, Я. Б. (2010) Електронний навчально-методичний посібник як засіб підготовки фахівців з інформатики. Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали VI Всеукраїнської наукової конференції. с. 48.

Сікора, Я. Б. (2010) Мультимедійні технології в методичній підготовці майбутнього викладача інформатики. Науково-практичний семінар «Мультимедійні технології в освіті». Тези доповідей. с. 23.

Усата, О. Ю. (2010) Сутність, взаємозв’язок та місце освітніх та педагогічних технологій в умовах гуманізації та орієнтації процесу підготовки майбутніх фахівців з інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 78-81. ISSN 2076-6173

Усата, О. Ю. (2010) Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал.

Усата, О. Ю. (2010) Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 8 (6). с. 407-413.

Усата, О. Ю. (2010) Підготовка майбутніх фахівців з інформатики в контексті гуманізації освіти. Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали VI Всеукраїнської наукової конференції.

Шевчук, П. Г. (2010) Проблема вибору мови та середовища програмування в якості засобу навчання. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України: Матеріали наукової конференції. с. 30-31.

Шимон, О. М. (2010) Особливості навчання сервісів інтернет у шкільному курсі інформатики. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України: Матеріали наукової конференції. с. 32-33.

Шимон, О. М., Колос, К. Р., Шевчук, П. Г., Прилуцька, Н. С. (2010) Рекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів інформатики. Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України. с. 73-81.

Щехорський, А. Й., Рудківський, О. А. (2010) АНАЛІЗ РИЗИКУ ВТРАТИ ПРИБУТКУ І БЕЗПЕКИ ПІД ВПЛИВОМ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ОПЕРАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. ВІСНИК ЖДТУ (2(52)). с. 307-311.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Прилуцька, Н. С., Прилуцький, К. В. (2010) Класифікація користувачів електронних бібліотек відповідно до еталонної моделі Delos. In: Матеріали Звітної наукової конференції Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України.

Книга

Биков, В. Ю., Білоус, О. В., Богачков, Ю. М., Грабовський, П. П., Колос, К. Р., Кривонос, О. М., Литвинова, С. Г., Малицька, І. Д., Прилуцька, Н. С., Овчарук, О. В., Рождественська, Д. Б., Спірін, О. М., Шевчук, П. Г., Шимон, О. М. (2010) Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України. Атіка, Київ. ISBN 978-966-326-418-9

Дисертація

Сікора, Я. Б. (2010) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики засобами моделювання. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Навчальний матеріал

Зарицька, О. Л. (2010) Бази даних та інформаційні системи. [Навчальний матеріал]

Мосіюк, О. О., Прус, А. В., Чемерис, О. А. (2010) Площина та пряма у просторі. [Навчальний матеріал]

Інший

Абрамович, Ігор (2010) Побудова мережі Інтернет в рамках концепції Semantic Web. ЖДУ ім. І. Франка.

Ляшенко, Б. М., Кривонос, О. М., Вітюк, О. В. (2010) Робоча програма виробничої практики для студентів ІV курсу спеціальності „Прикладна математика” (6.080200). ЖДУ.

Цей список був створений у Fri Mar 29 09:33:03 2024 EET.