Елементи, в яких Відділ: "Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії" та Рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: S | А | В | Ж | К | Л | П | С | Ф
Число елементів: 15.

S

Shandra, N., Matviienko, L., Karpliuk, S., Povoroznyuk, R., Pochuieva, V., Fonariuk, O. (2022) The Formation of English-Language Lexical Competence of Future Specialists of Information Technologies. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 14 (4). с. 21-39. ISSN 2066-7329

А

Андрощук, М. В. (2022) Скрайбінг – одна з форм візуалізації навчального матеріалу на уроках математики. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (17-18 листопада 2022 р.). с. 7-11.

Анікіна, І. В., Антонюк, Л. В., Багно, Ю. М., Хміль, О. О., Чемерис, О. А. (2022) Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів вищої освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (13(18)). с. 39-54. ISSN 2786-4952

В

Вишківська, В. Б., Чемерис, О. А., Прус, А. В., Кулик, І. В. (2022) Змішане навчання як інноваційний чинник модернізації освітнього процесу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (83). с. 131-135.

Ж

Жирська, Г. Я., Фонарюк, О. В., Чуб, К. Ф. (2022) Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх учителів до дистанційного навчання учнів природничо-математичних дисциплін. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (11(13)). с. 297-310. ISSN 2786-5274

К

Королюк, О. М. (2022) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів математики у вітчизняній педагогіці. Матеріали наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки та 30-річчя діяльності аспірантури.

Королюк, О. М. (2022) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів математики: вітчизняний контекст дослідження. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (111). с. 47-61. ISSN 2663-6387

Королюк, О. М. (2022) Професійна підготовка майбутніх учителів математики в університетах Німеччини. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України (22).

Крамаренко, І. С., Фонарюк, О. В., Зацерківна, М. О. (2022) Цифровізація освіти – нові виклики та перспективи розвитку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 2 (7) (2022). с. 392-404. ISSN 2786-4952

Л

Ленчук, І. Г. (2022) Два підходи до виконання стереометричних побудов. In: Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26 – 28 грудня 2022 р., м. Одеса.

Ленчук, І. Г., Працьовитий, М. В. (2022) Основні метричні задачі конструктивної стереометрії. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 64. с. 243-257.

П

Прус, А. В., Фонарюк, О. В. (2022) Окремі питання методики реалізації компетентнісного підходу до навчання математики в основній школі. Частина 1: Навчально-методичний посібник. ЖДУ імені Івана Франка.

С

Семеняко, Ю. Б., Фонарюк, О. В., Чорниш, Ю. І. (2022) Хмарні технології в змішаному навчанні: перспективи та проблеми. Інноваційна педагогіка, 2 (50). с. 205-209. ISSN 2663-6085

Ф

Фонарюк, О. В. (2022) Проєктування та реалізація освітньо-професійної програми для підготовки магістрів за спеціальністю 014 «Середня освіта». Матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації.

Фонарюк, О. В., Ульянова, В. С., Партико, Н. В. (2022) Інформаційно-цифрова компетентність викладача як запорука успішного електронного навчання студентів. Інноваційна педагогіка, 2 (52). с. 157-161. ISSN 2663-6085

Цей список був створений у Fri Mar 29 08:31:49 2024 EET.