Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи

Халін, В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). с. 12-16.

[img]
Перегляд
Text
Download (172kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається питання про формування літературно-художнього сприймання творів літератури учнями та студентами-філологами

Тип елементу : Стаття
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 08 Лист 2013 06:47
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10024

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу