Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики

Семенець, Л. М., Семенець, С. П. (2013) Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики. Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-31 жовтня 2013 року. с. 18-19.

[img] Text
Download (50kB)

Опис

З огляду на сучасні концепції особистості, а також теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання одним із ключових стратегічних завдань математичної освіти стає розвиток математичних здібностей учнів. У психолого-педагогічних дослідженнях здібностями називаються особистісні утворення, які забезпечують успіх у діяльності, легкість у оволодінні знаннями, уміннями, навичками. Здібності не можуть бути зведені до знань, умінь і навичок, однак забезпечують їх швидке набуття й ефективне застосування. Математичні здібності вживаються в двох аспектах: як творчі здібності – здібності до наукової математичної діяльності; як навчальні здібності – здібності до вивчення курсу математики, швидкого та успішного засвоєння відповідних знань, умінь і навичок

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: математичні здібності, навчально-математична діяльність, зона найближчого математичного розвитку
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата внесення: 09 Груд 2014 14:04
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10221

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу