ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ

Крук, М. З. (1999) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДОРЕВОЛЮЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. Вісник Житомирського педуніверситету (4). с. 22-27. (Неопублікований)

Це - остання версія цього елементу.

[img]
Перегляд
Text
Download (272kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснена спроба критичного аналізу думок та поглядів на проблеми шкільної фізичної культури таких видатних педагогів дореволюційного періоду, як К. Ушинський, П. Лесгафт та С. Шацький.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичного виховання та спортивного вдосконалення
Користувач, що депонує: професор Григорій Грибан
Дата внесення: 18 Лют 2014 08:18
Останні зміни: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10439

Доступні версії цього елементу

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу