ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Бігич, О. Б., Мокіна, А. Г. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 66-70. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (249kB) | Перегляд

Опис

У статті охарактеризовано художньо-мовленнєву діяльність шестирічних дітей рідною мовою. Визначено, що успішність перебігу іншомовного слухання й говоріння залежить від характеру опор і орієнтирів, які мають у своєму розпорядженні учні. Наголошено, що засобами формування компетентності в аудіюванні на початковому ступені навчання іноземної мови слугують візуально- зображальна наочність і фабульні розповіді. Представлено результати експериментального навчання на виявлення впливу візуально-зображальної наочності на перебіг процесу англомовного аудіювання старших дошкільників.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: старші дошкільники, аудіювання, розповідання, наочність, мультимедійна презентація.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 19 Лют 2014 08:37
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10642

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу