СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗАСАДАХ СИТУАТИВНОГО СПРЯМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ

Сідун, М. М. (2013) СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗАСАДАХ СИТУАТИВНОГО СПРЯМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 223-227. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (274kB) | Перегляд

Опис

У статті автор визначила і дослідила умови створення та функціонування розвивального середовища на засадах ситуативного підходу, зазначила важливість моделювання навчальних ситуацій як комплексного засобу, що може стимулювати студентів до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, враховуючи роль емоційних переживань, спілкування, аргументації у процесі професійного становлення майбутнього вчителя гуманітарного профілю. Також були представлені компоненти процесу моделювання навчальних ситуацій як елементу розвивального середовища та показано зв’язок аудиторних і позааудиторних занять.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: розвивальне середовище, навчальна ситуація, професійна компетентність, педагогічний процес.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 21 Лют 2014 09:03
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10673

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу