РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ В РОЗДІЛІ БІОЛОГІЇ “ЛЮДИНА” ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ

Вербило, А. В., Міхеєва, Г. М. (2014) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ В РОЗДІЛІ БІОЛОГІЇ “ЛЮДИНА” ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. с. 494-496.

[img]
Перегляд
Text
Download (345kB) | Перегляд

Опис

Розв’язок задач потребує прояву елементів творчого підходу до використання наявних знань. Особливу увагу варто звернути на завдання, які мають тісний зв'язок з практичною діяльністю людини. Якщо школярі під час навчання навчилися не лише розв’язувати такі задачі, але і самостійно складати їх, то можна вважати, що вчитель успішно реалізував принцип зв’язку навчання з життям в навчально-виховному процесі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Задачі, розв’язання, розділ “Людина”, творчі завдання, висновки
Теми: Q Наука > QK Ботаніка
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач, що депонує: лаборант Людмила Остапенко
Дата внесення: 07 Квіт 2014 12:40
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10796

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу