ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ

Гольцман, І. О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції. с. 132-136.

[img]
Перегляд
Text
Download (378kB) | Перегляд

Опис

В даній статті викладено основні переваги використання реклами в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, комунікації, реклама, туристична реклама.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 19 Черв 2014 09:12
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11711

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу