Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект)

Яценко, С. Л. (2006) Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 73-75.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (122kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто проблему організації особистісно орієнтованого навчання. Визначено чинники, що зумовлюють ефективність функціонування педагогічної системи, яка спрямована на реалізацію суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя та учня.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: О.О. Казмірчук
Дата внесення: 28 Жов 2008 10:47
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1304

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу