Проблема впровадження тестової методики в процес навчання писемного англійського мовлення студентів першого курсу університету

Литньова, І. Ф. (2006) Проблема впровадження тестової методики в процес навчання писемного англійського мовлення студентів першого курсу університету. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 86-88.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (108kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено проблемі застосування різних видів тестових завдань з писемного мовлення студентів-першокурсників мовних факультетів університету. Зроблено висновок про доцільність використання чотирьох видів тестів у процесі навчання англійської мови в університеті.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: О.О. Казмірчук
Дата внесення: 28 Жов 2008 11:04
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1331

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу