Вплив чинників стихійності та мотивації на процес навчання іноземній мові

Козубай, В. І. (2005) Вплив чинників стихійності та мотивації на процес навчання іноземній мові. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 18-19.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (99kB) | Перегляд

Опис

Предметом статті є аналіз двох видів навчання іноземної мови: стихійного та цілеспрямованого, мотиваційного. Розглядаються теорії, пов’язані з пізнавальною діяльністю індивіда. Автор доводить, що у вмотивованому форматі навчання іноземної мови присутні й елементи стихійності. Ключові поняття: біхевіоризм, індивід, перцептивні, мнемічні, рецептивні дії, вмотивований формат, перспективна мотивація.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач, що депонує: Н.М. Цмех
Дата внесення: 08 Груд 2008 13:35
Останні зміни: 14 Серп 2015 14:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу