Методика використання оригінальних художніх текстів у процесі Формування перекладацьких умінь студентів-філологів

Вітченко, А. Ю. (2014) Методика використання оригінальних художніх текстів у процесі Формування перекладацьких умінь студентів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 57-61. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (199kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено актуальній проблемі застосування оригінальних художніх текстів у процесі формування перекладацьких умінь у майбутніх учителів іноземної мови та світової літератури. Автор аналізує сучасні підходи до розв’язання порушеної проблеми в сучасній педагогічній теорії і вузівській практиці підготовки викладачів-філологів, визначає ефективні прийоми опрацювання художніх перекладів у процесі опанування оригінальних драматичних текстів (на прикладі комедії Б. Шоу "Пігмаліон"). Розроблена методика забезпечує поглиблення теоретичних знань студентів щодо специфіки перекладних художніх текстів, критеріїв їх оцінювання, підходів до організації творчої діяльності перекладача.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: художній переклад, оригінальний текст (текст-першооснова), драматичний твір, перекладацька компетентність, майбутні вчителі-філологи
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 05 Лист 2014 09:57
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13627

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу