Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ

Озарко, О. О., Сахневич, І. А. (2014) Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. с. 83-87. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (202kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто теоретичні концепції використання кейс-методу як однієї із інтерактивних методик навчання на практичних заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі підготовки студентів – майбутніх фахівців технічних спеціальностей у ВТНЗ України, а саме: визначено умови застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці студентів ВТНЗ, обґрунтовано основні дидактичні умови та функції кейс-методу залежно від особливостей професійної підготовки студентів ВТНЗ. Також уточнено деякі елементи кейсу залежно від напряму професійної підготовки, з’ясовано основний алгоритм процесу створення кейсу для студентів ВТНЗ.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтерактивні методи навчання, кейс-метод, професійне спрямування, мовна компетенція, технічні ВТНЗ.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 05 Лист 2014 09:57
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13632

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу