Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи

Іванюк, І. В. (2014) Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 104-110. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (217kB) | Перегляд

Опис

У статі обґрунтовано необхідність самоосвіти керівника навчального закладу, формування нової управлінської парадигми на підставі характеристики основних положень і етапів самоосвіти. Визначено основний предмет професійної діяльності керівника школи для особистісного переходу на новий якісний рівень професійної діяльності в умовах перебудови правової школи. Висвітлено вимоги до професійної компетенції керівника, характерні кроки управління, якості освіти як визначального чинника процесу функціонування і розвитку навчально-виховного закладу. Встановлено умови і стимули продуктивного процесу самоосвіти. Надано оцінку стимулам професійного розвитку вчителя-керівника як основного суб’єкта цілісного педагогічного простору в системі організації правової школи як школи інноваційної школи майбутнього. Розкрито актуальний зміст основних напрямків, в яких керівник- новатор повинен удосконалюватися й займатися самоосвітою. Визначено значення керівника для сьогодення освіти як необхідного суб’єкта цілісного педагогічного простору, який будує засади громадянського, правового суспільства в повсякденному шкільному житті.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: самоосвіта, квалітологія, керівник-новатор.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 05 Лист 2014 09:58
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13637

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу