Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування

Шевчук, П. Г. (2012) Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. с. 117-118.

[img]
Перегляд
Text
Download (56kB) | Перегляд

Опис

Програмування - важлива складова фундаментальних знань, що лежать в основі інформаційно-комунікаційних технологій. Навчання програмування особливий розділ інформатики, що вивчається у ЗНЗ. У процесі навчання програмування розвивається загальна креативність особистості, логічне та операційне мислення. Програмування стимулює інтелектуальну активність учня, мотивує навчання математики та інших дисциплін. У процесі навчання програмування здійснюється педагогічний вплив на особистість учня, результати якого потребують якісної та кількісної оцінки.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата внесення: 07 Лист 2014 11:16
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13749

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу