Роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів

Халін, В. В. (2014) Роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). с. 32-37.

[img]
Перегляд
Text
Download (347kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлено роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: художня література, літературно-художнє сприймання, читацька компетентність, літературна освіта
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 10 Лист 2014 09:04
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13827

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу