Аудіокнига як ефективний допоміжний засіб для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних умінь учнів старшого етапу загальноосвітньої школи.

Мартинова, О. М. (2004) Аудіокнига як ефективний допоміжний засіб для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних умінь учнів старшого етапу загальноосвітньої школи. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій. Збірник наукових праць. с. 21-26.

[img]
Перегляд
Text
Download (314kB) | Перегляд

Опис

У статті визначаються особливості використання аудіо книги для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних вмінь учнів старшого етапу ЗОШ та подаються приклади вправ, на розвиток вмінь антиципації та предикції.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: аудиокнига, аудіювання, пізнавальний інтерес, антиципація, предикція.
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 25 Груд 2014 09:23
Останні зміни: 25 Груд 2014 09:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14862

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу