Педагогічні засади діяльності громадських організацій в сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді

Ферт, О. Г. (2014) Педагогічні засади діяльності громадських організацій в сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (219kB)

Опис

У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування діяльності громадських організацій у сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді, визначено актуальність та ступінь вивченості проблеми формування інклюзивної освітньої політики двох країн. Здійснено аналіз громадянського руху за інклюзію в Україні і Канаді, визначено функції і напрями діяльності громадських організацій, які працюють у сфері інклюзії. Визначено та охарактеризовано умови забезпечення ефективної педагогічної діяльності громадських організацій, які працюють у сфері інклюзії. Проаналізовано безпосередній вплив громадської діяльності на процес викладання в інклюзивному класі для забезпечення повноцінного навчання учнів з особливостями психофізичного розвитку. Охарактеризовано модель роботи інклюзивних ресурсних центрів. Розроблено методичні рекомендації, спрямовані на збільшення ефективності діяльності громадських організацій, що працюють у сфері інклюзії та покращення навчального клімату для осіб з особливостями психофізичного розвитку загалом

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інклюзивна освітня політика, громадські організації, інклюзія, інклюзивне навчання, особливі освітні потреби, особливості психофізичного розвитку, універсальний дизайн у навчанні, диференційоване викладання, інтегровані послуги, інклюзивне освітнє середовище, інклюзивний ресурсний центр
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 15 Січ 2015 08:38
Останні зміни: 15 Січ 2015 08:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14948

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу