Елементи особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з проективної геометрії

Чемерис, О. А. (2012) Елементи особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з проективної геометрії. Інший. ЖДУ ім. І. Франка, Професійна педагогічна освіта: особистісно-орієнтований підхід.

[img]
Перегляд
Text
Download (649kB) | Перегляд

Опис

Завдання формування особистості передбачають як головний критерій успішності навчання не лише знання, уміння, навички, функціональну підготовленість до виконання певних видів діяльності, але й виховання особистісних якостей: професійної спрямованості, суспільної активності, творчих умінь і здібностей, емоційної сфери. У зв’язку з цим значно підвищується роль навчання в особистісному розвитку і становленні людини, в наданні їй допомоги у розв’язанні життєвих проблем, самовизначенні й самореалізації. Таким чином, змінюється підхід до навчання в суспільстві, його соціальний зміст, характер, цілі і завдання, технології, стосунки учасників навчального процесу.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Ященко
Дата внесення: 21 Січ 2015 13:04
Останні зміни: 21 Січ 2015 13:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15053

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу