Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників

Янчук, Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі (2). с. 54-58.

[img]
Перегляд
Text
Download (256kB) | Перегляд

Опис

В українській методичній літературі проблема застосування ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників не розглядалася, хоча у методиці викладання рідної мови у початковій і середній школі ця проблема не нова.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: ситуативно-творчі завдання, учитель-словесник, методика викладання української мови, фахова підготовка, українська мова
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач, що депонує: lab Zhanna Gan'ko
Дата внесення: 21 Січ 2015 13:05
Останні зміни: 21 Січ 2015 13:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15056

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу