Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання

Спірін, О. М. (2013) Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (33). ISSN ISSN 2076-8184

[img]
Перегляд
Text
Download (196kB) | Перегляд

Опис

У статті уточнено поняття інформаційно-комунікаційної технології й інформаційно-комунікаційної технології навчання. На основі аналізу досвіду розроблення й оцінювання ефективності методичної системи базової фахової підготовки вчителів інформатики обґрунтовано критерії зовнішньої і критерії внутрішньої якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Розглянуто показники зовнішніх – проектувального, конструктивного, організаційного, комунікативного та гностичного критеріїв, і внутрішніх критеріїв – диференціації, індивідуалізації, інтенсифікації процесу навчання і результативності навчальної діяльності. Наведено підходи щодо оцінювання показників для з'ясування ступеня проявлення критеріїв.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології навчання, оцінювання якості, зовнішні критерії і показники якості, внутрішні критерії і показники якості, ІКТ-компетентність
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Олександр Кривонос
Дата внесення: 07 Лют 2015 17:27
Останні зміни: 07 Лют 2015 17:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15476

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу