Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики

Семенець, С. П. (2006) Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (111). с. 46-51. ISSN 2227-2844

[img]
Перегляд
Text
Download (226kB) | Перегляд

Опис

Аналіз системи розвивального навчання дозволяє зробити висновок про її відповідність сучасній концепції розвитку освіти, в основі якої розвивальна, культурно-творча домінанта, виховання особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку та самореалізації у виконуваній діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: О. М. Федьович
Дата внесення: 11 Лют 2015 11:12
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15541

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу