Особливості надання ціннісної підтримки студентам залежно від рівня ціннісної регуляції навчальної діяльності

Майстренко, Т. М. (2012) Особливості надання ціннісної підтримки студентам залежно від рівня ціннісної регуляції навчальної діяльності. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка” (19). с. 130-135. ISSN ISBN 966-7631-15-X

[img]
Перегляд
Text
Download (543kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізуються дослідження регуляції навчальної діяльності. На основі даних емпіричного дослідження описано структуру та рівні ціннісної регуляції навчальної діяльності. Увагу акцентовано на питанні ціннісної підтримки навчальної діяльності студентів. Основними методами ціннісної підтримки навчальної діяльності студентів є використання організаційно-педагогічних особливостей кредитно-модульної системи та ціннісна підтримка розвитку здібностей. Ціннісна підтримка навчальної діяльності здійснюється з урахуванням рівня ціннісної регуляції навчальної діяльності. Основною метою ціннісної підтримки є розвиток рефлексії та здібностей студентів. В статье анализируются исследования регуляции учебной деятельности. На основе данных, полученных в ходе эмпирического исследования, описана структура и уровни ценностной регуляции учебной деятельности. Основное внимание уделяется вопросу ценностной поддержки учебной деятельности студентов. Использование организационно-педагогических особенностей кредитно-модульной системы и ценностная поддержка развития способностей являются основными методами ценностной поддержки учебной деятельности. Ценностная поддержка учебной деятельности осуществляется с учетом уровня ценностной регуляции учебной деятельности. Главной целью ценностной поддержки является развитие рефлексии и способностей студентов. The value support of learning activity is analyzed in the article. The structure and levels of value regulation are described on the basis of data obtained during empirical study. The organization-pedagogical characteristics of ECTS and the abilities development value suppor are the main value support of learning activity methods. We take into account the level of value regulation for value support of learning activity. The development of reflection and the student’s abilities are the main aim of value support.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: здібності, кредитно-модульна система, навчальна діяльність, ціннісна підтримка, ціннісна регуляція кредитно-модульная система, способности, учебная деятельность, ценностная поддержка, ценностная регуляция. abilities, ECTS, leaning activity, value support, value regulation.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Тетяна Майстренко Т.М.
Дата внесення: 05 Бер 2015 19:54
Останні зміни: 05 Бер 2015 19:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16156

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу