Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами)

Ковальова, Т. П. (2013) Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами). Мовні і концептуальні картини світу: зб. наук. праць, 2 (43). с. 197-204.

[img]
Перегляд
Text
Download (381kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджуються комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах німецької політичної реклами для здійснення прихованого впливу на реципієнта з метою спонукання його до політичного вибору на користь адресанта. Аналізуються вербальні засоби експлікації прихованого впливу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, прихований вплив, маніпуляція, комунікативні стратегії
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PD Німецькі мови
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: лаборант Ю.Л. Марчук
Дата внесення: 06 Бер 2015 12:21
Останні зміни: 06 Бер 2015 12:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16169

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу