Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін

Козачко, О. М., Козачко, А. О. (2015) Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 85-89. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (184kB) | Перегляд

Опис

У статті наведено результати дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення графічних дисциплін. Розроблено питання анкет, які використано для визначення рівня професійної мотивації та зацікавленості вивчення дисципліни "Інженерна графіка" студентами радіотехнічних спеціальностей. При проведенні експериментальних досліджень вдалось виявити недоліки викладання графічних дисциплін, що погіршують зацікавленість вивчення таких предметів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна мотивація, графічні дисципліни, інженерна графіка, анкетування, студенти технічних ВНЗ
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Трав 2015 07:23
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17263

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу