Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови

Барбелко, Н. С. (2015) Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 131-136. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (204kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено рівні сформованості міжкультурної толерантності, критерії та показники. На основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясовано, що міжкультурна толерантність складається з певних взаємопов’язаних компонентів, зокрема, таких як: когнітивний, мотиваційно-стимулюючий, емоційно-оціночний, комунікативно-діяльнісний, особистісно-рефлексивний. В якості критеріїв виділено: пізнавальний, аксіологічний, афективний, поведінковий, особистісний. Відповідно до критеріїв сформованості міжкультурної толерантності встановлено рівні (високий, середній, низький) та показники.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: міжкультурна толерантність, компонент, критерій, показник, рівень
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Трав 2015 11:51
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17275

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу