Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач

Новіцька, І. В. (2015) Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 163-169. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (211kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано різні тлумачення поняття "модель", висвітлено різні підходи до моделювання як процесу. Створено авторську модель формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач, описано структурні компоненти запропонованої моделі. Описано підходи та принципи формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач. Розкрито зміст підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Описано форми, методи, засоби та організаційні етапи формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач. Визначено критерії та рівні сформованості професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: модель, моделювання, професійні уміння, формування професійних умінь, вчителі природничо-математичних дисциплін, педагогічна задача
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Трав 2015 12:12
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17281

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу