Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка)

Остапчук, О. В., Рожнова, Т. Є. (2015) Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". с. 301-307.

[img]
Перегляд
Text
Download (360kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: лаборант Ольга Кравчук
Дата внесення: 26 Трав 2015 07:19
Останні зміни: 26 Трав 2015 07:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17471

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу