Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів

Денисенко, С. М. (2015) Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 102-106. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (660kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто актуальну проблему – створення сучасних електронних освітніх ресурсів. Основну увагу приділено такому аспекту, як подання навчального матеріалу на екрані монітора, з метою забезпечення емоційності навчання. Здійснено обґрунтування значення та функцій емоцій, їх ролі для ефективної реалізації навчальної діяльності. А також описано правила та шляхи забезпечення реалізації принципу емоційності при проектуванні мультимедійних електронних освітніх ресурсів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: електронний освітній ресурс, мультимедіа, проектування, емоції
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 26 Трав 2015 08:48
Останні зміни: 26 Трав 2015 08:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17509

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу