Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі

Фонарюк, О. В. (2015) Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 197-202. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (265kB) | Перегляд

Опис

У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 27 Трав 2015 11:54
Останні зміни: 27 Трав 2015 12:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17532

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу