Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій

Дяченко, Т., Ольшевська, Л. (2015) Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 58-60.

[img]
Перегляд
Text
Download (275kB) | Перегляд

Опис

Ми живемо в час необмеженого доступу до інформації, що відкриває нам нові горизонти, дає можливості для народження нових ідей, але в той же час Україна у світовому рейтингу розвитку інновацій займає далеко не провідні місця.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: стратегія, "блакитний океан", конкурентні позиції
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 02 Черв 2015 06:33
Останні зміни: 02 Черв 2015 06:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17581

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу