Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою

Кирильчук, О. Б. (2015) Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 152-156. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (258kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено дослідження проблеми використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування студентів у процесі вивчення німецької мови. Обґрунтовано ситуативну доречність переконливої аргументації, що визначається як відповідність форми і змісту умовам комунікативної або мовленнєвої ситуації. Наведено приклади аргументативної чи риторичної ситуації, мовленнєві кліше переконливої аргументації для виконання аргументативних ролей співрозмовників у процесі персуазивного діалогу. З’ясовано прагматичні чинники: комунікативний самоконтроль, комунікативна адаптивність, комунікативна сумісність для системи формування вмінь та навичок переконливої аргументації в іншомовному спілкуванні. Автором досліджено власну систему роботи через інтерактивні форми, створивши алгоритм комунікативно-діяльнісного процесу технології переконливої аргументації

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: переконлива аргументація, аргументативні ситуації, персуазивний діалог, іншомовне спілкування, комунікативно-діяльнісний процес
Теми: P Мова та література > PD Німецькі мови
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 22 Черв 2015 12:25
Останні зміни: 22 Черв 2015 12:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17885

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу