Концептуальна структура англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма

Мосейчук, О. М., Фекете, Д. Ю. (2015) Концептуальна структура англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 172-176. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (265kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто концептуальну структуру англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма та засоби її актуалізації у відповідному типі дискурсу. Визначено, що значущі для реклами кінофільмів концепти реалізуються не тільки в рамках власне рекламного тексту, а й на рівні так званих рекламних ідентифікаторів. Встановлено функції рекламних ідентифікаторів та їх роль у породженні прагматичного потенціалу трейлеру. Концепти реалізуються, як правило, опосередковано, через інтерпретацію фрагментів дискурсу. Для інтерпретації вербальних та невербальних компонентів дискурсу використано когнітивно-прагматичний аналіз. Визначено ключові концепти та послідовність їх реалізації у концептуальній структурі англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: кінореклама, концепт, трейлер,драма
Теми: N Образотворче мистецтво > N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 22 Черв 2015 12:58
Останні зміни: 22 Черв 2015 13:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17892

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу