Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження

Майгун, А. (2015) Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 22-24.

[img]
Перегляд
Text
Download (286kB) | Перегляд

Опис

Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Як слушно стверджував відомий англійський економіст Ф. Хайєк, «суспільства, які покладаються на конкуренцію, успішніше за інших досягають своєї мети ».

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: конкурентоспроможність, підприємство, маркетингове дослідження
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 27 Лип 2015 12:08
Останні зміни: 27 Лип 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18250

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу