ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ

Харчук, Д. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 32-33.

[img]
Перегляд
Text
Download (216kB) | Перегляд

Опис

Процвітання підприємства забезпечується швидким залученням і утриманням споживачів своїми інноваційними високоякісними товарами, розширенням і зміцненням ринкових позицій, рівнем прийнятних цін. Роль торгової марки являється універсальною як для торгівлі товарами широкого вжитку, так і для промислових ринків, венчурних підприємств та постачальників послуг.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, торгова марка, імідж
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 05 Серп 2015 07:57
Останні зміни: 05 Серп 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18312

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу