Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців

Горобець, С. М. (2014) Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців. Українська полоністика (11). с. 226-233. ISSN 2220-4555

[img]
Перегляд
Text
Download (577kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджуються світовий досвід, здобутки українських і польських науковців щодо компетентнісної парадигми у площині діяльнісного, соціокультурного, контекстно-інформаційного наукових підходів, що дозволяє говорити про певну узгодженість щодо використання компетентнісної парадигми в українській та польській психолого-педагогічній науці.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 07 Жов 2015 08:55
Останні зміни: 07 Жов 2015 09:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18728

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу