Методологія і теорія розвивального навчання математики

Семенець, С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики. Керівництво. Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015.

[img]
Перегляд
Text
Download (293kB) | Перегляд

Опис

У монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає: психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб’єкт учіння та стилі навчання; мету, цілі, завдання, системотвірне поняття та особливості змісту навчання; дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя та концепцію моделі педагогічної діяльності. Розрахована на науковців-педагогів, викладачів-методистів, учителів математики, магістрантів педагогічних і класичних університетів.

Тип елементу : Монографія (Керівництво)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 17 Груд 2015 09:17
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19560

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу