Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії

Тичина, І. М. (2015) Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 263-273.

[img]
Перегляд
Text
Download (908kB) | Перегляд

Опис

У статті описуються особливості рефлексії розвитку здібностей та їх відображення у ціннісній свідомості осіб, для яких зміна професії є проявом творчої моделі саморозвитку. Здібності розглядаються як ресурси розвитку людини, які за умови усвідомлення їх ціннісності у досягненні успіху стають внутрішніми регуляторами поведінки і діяльності людини. Показано, що особливостями рефлексії розвитку здібностей у процесі професійної переорієнтації людей із творчою спрямованістю є усвідомлення значної кількості професійних умінь та здібностей; усвідомлення творчих здібностей, які є універсальними за функціональним застосуванням; усвідомлення значимості розвитку власних здібностей у близькій і далекій перспективі; усвідомлення важливості вміти використовувати свій набір здібностей у різних сферах життя.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: здібності, професійні здібності, творчі здібності, цінності, діяльнісні цінності, моральнісні цінності, суб’єктні цінності, ціннісна свідомість.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 17 Груд 2015 13:43
Останні зміни: 17 Груд 2015 13:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19566

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу