Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності

Котлова, Л. О., Бродовська, А. (2015) Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). с. 47-48.

[img]
Перегляд
Text
Download (817kB) | Перегляд

Опис

Останнім часом, кількість дітей, у яких спостерігається наявність шкільної тривожності істотно збільшилося. Оскільки саме навчання є провідною діяльністю у дітей молодшого шкільного віку, то перехід дитини до статусу школяра зазвичай може супроводжуватися тривожністю. Це пов‘язано з тим, що відбувається зміна звичайного способу життя, нові незвичні навантаження, серйозна розумова праця. Дитині потрібно призвичаїтися до нового колективу, вимог вчителя до необхідності старанно і цілеспрямовано навчатися.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 19 Січ 2016 11:59
Останні зміни: 05 Жов 2016 09:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19950

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу