Психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи

Марущак, О. М. (2015) Психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи. Народна освіта. Наукове електронне фахове видання.. с. 1-6.

[img]
Перегляд
Text
Download (423kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи. Розглянуто психологічні вимоги до часописів відповідно до певної вікової аудиторії (змістове навантаження, ілюстративність, жанрова різноманітність наповнення видання). Акцентовано увагу на вимогах нормативних документів про творення та використання дитячої періодики. Досліджено педагогічні рекомендації щодо застосування преси для школярів у процесі навчання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дитячі періодичні видання, психолого-педагогічні особливості видань для дітей,навчально-виховний процес початкової школи.
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 22 Січ 2016 15:27
Останні зміни: 22 Січ 2016 15:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20034

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу