Маркетингова цінова політика підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах ТОВ «ТД Трейд»)

Романюк, Євгенія (2016) Маркетингова цінова політика підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах ТОВ «ТД Трейд»). ЖДУ ім. І. Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (206kB) | Перегляд
Тип елементу : Інший
Теми: H Соціальні науки > HG Фінанси
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 06 Черв 2016 10:20
Останні зміни: 06 Черв 2016 10:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21282

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу