Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення

Арешонков, В. Ю. (2012) Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. Молодь і ринок (3). с. 91-95.

[img]
Перегляд
pdf
Download (255kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізуються процеси трансформації змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні в 1920 – 1921 рр. Розглядається перехід на комплексну систему навчання та формування інтегрованого курсу шкільного суспільствознавства. Зроблено висновки щодо уроків з реформування суспільствознавчої освіти 20х рр. ХХ ст. для сьогодення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: суспільствознавча освіта, зміст освіти, комплексна система навчання, інтегрований курс.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління
Користувач, що депонує: Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл
Дата внесення: 22 Серп 2016 13:46
Останні зміни: 22 Серп 2016 13:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21774

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу