Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів з метою створення інноваційного проекту їх освітнього середовища

Ярошинська, О. О. (2016) Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів з метою створення інноваційного проекту їх освітнього середовища. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). '35-141. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті акцентовано увагу на доцільності оновлення стратегії проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів. Здійснено аналіз документів, що розкривають вимоги до професійної підготовки майбутнього педагога, реалізацію ідей Болонської декларації та засад впровадження ЕСТS. Класифіковано їх у три групи. Визначено основні напрями проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано методичні рекомендації з метою ефективної їх реалізації.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: зміст професійної підготовки, напрями проектування, підготовка майбутніх учителів початкової школи
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Вер 2016 19:46
Останні зміни: 25 Вер 2016 19:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21996

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу