Проблема формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки

Ліщук, І. І. (2016) Проблема формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). с. 78-83. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У даній статті представлено аналіз підходів науковців щодо визначення поняття ''рефлексія'', висвітлено сутність проблеми формування рефлексивних умінь, необхідних майбутнім медичним сестрам для реалізації практичної діяльності. Розкривається роль та значення комунікативних умінь, творчої активності майбутнього фахівця, його здатності самостійно організовувати свою пізнавальну діяльність, направлену на оволодіння знаннями, навичками та способами їх застосування для вирішення професійних ситуацій. Також мова йде про необхідність створення професійних умов для забезпечення розвитку рефлексії у здобувачів вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: рефлексія, рефлексивні уміння, формування, професійна підготовка, медична сестра, медсестринський процес.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 22 Жов 2016 17:30
Останні зміни: 22 Жов 2016 17:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22234

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу