Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів

Семенець, С. П. (2016) Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі» (9). с. 31-33.

[img]
Перегляд
Text
Download (130kB) | Перегляд

Опис

у контексті задачного підходу до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів розробити навчальну модель процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів, навести приклад її реалізації в старшій ланці шкільної математичної освіти, представлений рівень змістово-теоретичного узагальнення задач співвіднести із зоною найближчого математичного розвитку школярів.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика > Математичний аналіз
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: Ірина Ігорівна Таргонська
Дата внесення: 07 Лист 2016 07:30
Останні зміни: 07 Лист 2016 07:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22346

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу